حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان:

زنان ایران اسلامی چهره واقعی زن را به دنیا مخابره می‌کنند

  • کد خبر : 22960
  • 01 آذر 1402 - 7:00
زنان ایران اسلامی چهره واقعی زن را به دنیا مخابره می‌کنند
مسئول بسیج جامعه زنان کردستان با بیان اینکه زنان ایران اسلامی چهره واقعی زن را به دنیا مخابره می‌کنند گفت: زنان بسیجی پیشقراولان جبهه جهاد فرهنگی در کشور هستند.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: هفته بسیج یادآور تشکیل شجره طیبه و مقدس است که امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کرد، این شجره طیبه برای اقتدار و امنیت کشور در روزهایی‌که نیاز به حضور مردم بود تشکیل گردید.

وی گفت: اکثر شهدای ما بسیجیانی بودند که به ندای رهبر کبیر انقلاب، لبیک گفتند و با ارزش‌ترین دارایی که خود که جانشان بود را تقدیم اسلام کردند.

وی با بیان اینکه امروز بسیج خواهران دارای کارنامه درخشانی است و این نشان از اخلاص، شجاعت، بصیرت و ایثار عزیزان بسیجی است.

وی افزود: امروز خواهران بسیجی ما در عرصه‌های مختلف از جمله مقابله با جنگ نرم دشمن به خوبی نقش‌آفرینی کرده‌اند و با الگوگرفتن از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و … نقش موثری را داشته‌اند.

سرکانی ادامه داد: این ایام فرصت مغتنمی است برای تجدید میثاق با معمار کبیر انقلاب و شهدا و رهبر عزیزمان، لذا وظیفه داریم تفکر بسیجی و تفکر انسانی را به معنای واقعی در جامعه گسترش دهیم و بسیج جامعه زنان این تفکر بسیجی را در سطح جامعه بویژه در بین بانوان در صدر برنامه‌های خود قرار داده است.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان ادامه داد: ما نباید اجاه دهیم تفکر والای بسیج در جامعه بر اثر زمان کمرنگ شود و تفکرات نادرست در بدنه بسیج رسوخ پیدا کند چرا که بسیج باید در همه شئون حوزه‌های مختلف مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بسیج جامعه زنان کردستان ۳۸۰ برنامه را به مناسبت این هفته در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت رده‌ها برگزار می‌کند که ۱۱ برنامه شاخص می‌باشد.

وی از برگزاری برنامه اجتماع دختران حاج قاسم همزمان با سراسر کشور و تجلیل از دختران و زنان رویدادساز در عرصه‌های مختلف خبر داد و گفت: ویژه برنامه حضرت زینب و تجلیلی از پرستاران، برگزری دوره مشاوره کسب و کار، افتتاح مهد قرآنی، برگزار یجلسه هیئت اندیشه‌ورز و کارگروه زن و خانواده، تقدیر از کادر درمان در مراکز نگهداری از کودکان و سالممندان، مشارمت در پویش مثل فرشته‌ها، از جمله برنامه هایی است که به این مناسبت در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22960
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.