حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
یادداشت؛

«زن، زندگی، آزادی» حربه نرمی که توسط دشمن طراحی شده است

  • کد خبر : 2093
  • 02 آبان 1401 - 7:55
«زن، زندگی، آزادی» حربه نرمی که توسط دشمن طراحی شده است
این روزها شعار زن زندگی آزادی همان شعار فریبنده ای که دست مایه ی شد برای دشمنانی که امنیت و آرامش این کشور را نشانه رفته بودند نقل هر محفلی است .

به گزارش خبرنگار کُردتودی، دشمنان داخلی و خارجی که  این روزها با نقاب بر چهره و با شعار های رنگ و لعابدار نقش دایه عزیزتر از مادر را برای فرزندان این آب و خاک بازی کردند، در این صدد هستند  تا به هر شکل ممکن نقشه ی را که سالها در مورد این انقلاب در اتاق فکر های خود پیاده کرده بودند را به اجرا در آورند.

 

تخاصم و عداوت دشمنان این انقلاب  روایت تازه‌ای نیست  و گواه این سخن  توطئه ها و کارشکنی ها ی است که در تاریخ این انقلاب ثبت و ضبط شده است.

 

اما این بار دشمن با بهره گیری سیاسی از مرگ بانوی جوان سقزی انتقادات و اعتراضات را به اغتشاش کشاند تا بدین شکل  در صف مردم معترض برای ضربه زدن به نظام قرار گیرد.

 

در این میان اغتشاشگران با حضور در جمع مردم معترض و با سر دادن شعار‌های هنجار شکنانه یا به اموال عمومی آسیب می‌زنند یا خود مردم معترض را  به ورطه نابودی کشاندند تا به این شکل مطالبات مردم را ضد نظام جلوه دهند و این همان سناریوی از قبل تعیین شده و تکراری بود که توسط ضد انقلاب  برای کشور طراحی شده بود.

 

به خوبی پیداست که دشمن و رسانه های در اختیار او باید هر کاری بکنند تا با وارونه نشان دادن اعتراضات به آشوب از آب گل آلود به نفع خود ماهی بگیرند تا بتوانند به عنوان برگ برنده از آن به نفع خود در اثرگذاری تحریم ها و تداوم جنگ اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند.

 

آنطور که وزارت اطلاعات در این مدت به مردم گزارش داده است در اغتشاشات اخیر ۹ تبعه بیگانه، ۷۷ نفر از عوامل گروهک‌های معاند، ۳ نفر از سران بهائیت، ۹۲ نفر از وابستگان رژیم پهلوی، ۲۸ نفر از اوباش، ۵ عضو گروهک‌های تکفیری و تروریستی و ۴۹ نفر از مرتبطین با گروهک منافقین،دستگیر شده اند که همگی نشان از یک هدف واحد برای دشمنی با این انقلاب  را دارند.

 

در قضایای اخیر، اغتشاشگران بار دیگر نشان دادند که به هیچ چیزی رحم نخواهند کرد؛ نه به  زنان نه به مردم عادی و نه به اموال آنها و تنها هدف آنان ترویج برنامه های دشمنانی است که در پشت صحنه به تماشا نشسته اند.

 

حال برخی با شعار زن، زندگی، آزادی و با ادعای دروغین دفاع از حقوق زنان، پروژه کشته سازی زنان و دختران کشور را دنبال کرده و به نام آزادی به دنبال اسارت و بردگی جنسی زنان هستند تا بدین گونه زن ایرانی را که در تمام اعصار نمونه ای از عفت و آبرو است را دستمایه ای برای به سرانجام رساندن نقشه شوم خود قرار داده اند در این میان زنان و دختران ایرانی باید آگاه باشند چرا که استفاده ابزاری از دختران جوان ایرانی حربه نرمی است که دشمنان این انقلاب در دستور کار خود قرار داده اند.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2093
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.