حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون استاندار:

 زمینه خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران نوروزی فراهم است

  • کد خبر : 30786
  • 02 فروردین 1403 - 9:41
 زمینه خدمات‌رسانی مناسب به گردشگران نوروزی فراهم است
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: در حال حاضر تردد در محورهای استان افزایش یافته و انتظار می‌رود میزان رفت و آمد در روزهای آینده بیشتر شود.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، کیومرث حبیبی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: همه دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان در ایام نوروز برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران در آمادگی کامل قرار دارند.
وی افزود: در حال حاضر مراکز اقامتی استان کردستان با ظرفیت اسکان بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ نفر در شبانه‌روز مشغول فعالیت هستند و فراهم کردن چندین برابر این ظرفیت با همکاری اعضای ستاد به‌صورت موقت برای ایام تعطیلات نوروز برنامه‌ریزی شده است.
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار کردستان با اشاره به اینکه بسترهای توسعه گردشگری و میراثی در کردستان در یک‌سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته افزایش پیدا کرده است، گفت: زیرساخت‌های فعلی گردشگری در کردستان کافی نیست و فراهم کردن و تقویت زیرساخت‌های گردشگری به ‌منظور جذب بیشتر گردشگران در دستور کار قرار گرفته است.
وی یادآور شد: توسعه حوزه راه و حمل و نقل شامل راه‌اندازی فرودگاه سقز، افزایش پروازهای سنندج و راه‌اندازی ایستگاه راه‌آهن سنندج-تهران نیز از جمله مواردی بوده که در یک سال اخیر به شدت مورد توجه استان قرار گرفته است.
حبیبی ضمن تقدیر از دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان، افزود: امیدواریم ضمن فراهم کردن مقدمات سفری ایمن و به‌یادماندنی، از ظرفیت‌های موجود در مسیر توسعه پایدار گردشگری و رونق اقتصادی استان به خوبی بهره بگیریم.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30786
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.