حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
امام جمعه سنندج:

رژیم صهیونیستی از وحدت بین مسلمانان هراس دارد

  • کد خبر : 9003
  • 25 فروردین 1402 - 15:58
رژیم صهیونیستی از وحدت بین مسلمانان هراس دارد
امام جمعه سنندج انسجام بین مسلمانان را کارسازترین ابزار برای پیشرفت و موجب ترس دشمنان از جمله رژیم صهیونیستی دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری، همبستگی شیعه و سنی نمود یافته و همین پیوند ناگسستنی بین مسلمانان، نابودی اسراییل را نزدیک کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، اظهار کرد: افول و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و حضور مسلمانان در راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین امیدبخش است و از سوی دیگر خشم دشمنان اسلام و حامیان رژیم صهیونیستی را بر می‌انگیزد.

 

وی یادآور شد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس نمود وحدت بین ملت ایران برای دفاع از مظلومیت ملت اشغالی فلسطین به دست رژیم کودک‌کش اسرائیل است.

 

امام جمعه سنندج اضافه کرد: امروز مردم و مسوولان استان در شهرهای مختلف با شرکت گسترده در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین بوده و در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و اعتقادات دینی ثابت قدم هستند.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه اسرائیل از کُردها می‌ترسد چرا که این قوم ایرانی در آزادسازی و حمایت از فلسطینیان همواره پیشگام بوده‌اند، افزود: آزادی قدس شریف، آرمان مسلمانان است و این مهم که وعده الهی است بزودی محقق خواهد شد.

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به دهه ارتش و تبریک این مناسبت، گفت: ارتش در زمان جنگ تحمیلی با ایثار و فداکاری تمام از ناموس، حیثیت و کیان کشور دفاع و در برابر ۵۵ کشور که جنگ نابرابر را به سرکردگی آمریکا به ایران تحمیل کرده بودند، ایستادگی کرد.

 

امام جمعه سنندج با اشاره به نوسان قیمت‌ها در سطح کشور، افزود: نظارت بر بازار در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده ضروری است.

 

ضرورت رعایت حجاب اسلامی، تشدید نظارت بر بازار و تکمیل زیرساخت‌های مرز باشماق، از دیگر مواردی است که ماموستا رستمی به آن اشاره کرد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9003
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.