حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
0
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

رویداد تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای خلق آثار ارزشمند است 

  • کد خبر : 21927
  • 20 آبان 1402 - 10:13
رویداد تولید محتوای دیجیتال فرصتی برای خلق آثار ارزشمند است 
معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: گردهمایی و رقابت فعالین فضای مجازی در رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج زمینه خلق آثار ارزشمند و ماندگار را برای اعتلای فضای مجازی کشور فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سرهنگ سعید شعبانی معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس کردستان در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال اظهار داشت: آن چیزی که امروز مهم است بهره‌برداری از محتوای غنی دینی و انقلابی برای نسل جدید است که باید با زبان و ادبیات مناسب و همراه با ابتکار و خلاقیت به مخاطب جوان و نوجوان برسانیم و لذا تولید محتوای درست بهترین و مؤثرترین روش برای این مسئله است.

وی افزود: انقلاب اسلامی به جهت داشتن محتوای غنی از سال‌های گذشته همواره مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و دشمنان به دنبال این هستند ارزش‌های اسلامی و انقلابی را تحت عملیاتی سازمان یافته مورد هجمه قرار دهند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه گفت: امروز دشمن از همه طریق وارد عمل شده و ما باید آگاه باشیم و توانایی این را داشته باشیم که در مقابل حرکت آفندی دشمن حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی عنوان داشت: برنامه دشمن در تولید ناامیدی و ایجاد فاصله در بین طبقات اجتماعی امروز بیشتر از هر وقتی آشکار است و باید از این بستر به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا بتوانیم در آن به پردازش جهاد تبیین روی آوریم.

وی با اشاره به اینکه ماموریت جهاد تبیین در فضای مجازی نیازمند داشتن سواد رسانه است گفت: سواد رسانه اگر در بین جامعه اتفاق بیفتد می‌تواند به افراد جامعه در تحلیل مسائل کمک کند.

شعبانی افزود: امروز تولید محتوا در فضای دیجیتال از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که افراد زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند و رسالت ما این است که با استفاده از این فضا بتوانیم بر اساس پیش‌بینی و پیشگیری محصولات خوبی را به ظهور برسانیم

شعبانی خاطر نشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی افراد نخبه در این حوزه و معرفی آنها به رویداد کشوری است که امید است این رویداد در سطح استانی با کیفیت خوب صورت پذیرد.

وی گفت: خوشبختانه سازمان فضای مجازی بسیج از پنج سال گذشته کار خود را به شکل کاملاً حرفه‌ای در حوزه تولید محتوای دیجیتال آغاز کرده و به صورت تخصصی در این زمینه پیش رفته که خوشبختانه علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در این راستا شکل گرفته است.

شعبانی در پایان افزود: رویکرد بسیج در فضای مجازی حمایت از توانایی‌ها و استعدادها و توانمندسازی است و این رویکرد تاکنون دستاوردهای چشمگیری در حوزه تولید محتوا رقم زده که این گونه رویدادها توانسته نقش مؤثری در این راستا ایفا کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21927
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.