حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
 نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

 روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم است

  • کد خبر : 31627
  • 15 فروردین 1403 - 11:07
 روز قدس نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم است
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری حضور پرشور مردم در روز قدس را نشانه انزجار از رژیم جنایت‌کار صهیونیستی و نماد وحدت مسلمانان جهان علیه ظلم دانست.

 ماموستا فایق رستمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس امسال، این روز را روز فریاد رسای ملت علیه رژیم کودکش صهیونیستی دانست و اظهار داشت: روز قدس تداعی‌گر وحدت جهان اسلام در برابر کفر دانست و باید همه مسلمانان در این روز با حضور خود در راهپیمایی جهانی ندای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم منحوس صهیونیستی فریاد بزنند.

  وی با بیان اینکه دشمن از وحدت، اتحاد، یکدلی، اعتقاد و باور مسلمانان در هراس است، بیان داشت: فلسطین و مسجدالاقصی قلب تمام مسلمانان است و هرگز به دشمن اجازه تسخیر آن داده نمی‌شود؛ بنابراین حضور در راهپیمایی روز قدس بر هر مسلمانی واجب است و باید همه با هم در این راهپیمایی برای نابودی این دشمن بزرگ حضور به عمل‌آوریم.

  نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان همیشه به دنبال توطئه و دسیسه هستند، افزود: اعلام روز جهانی قدس از سوی معمار کبیر انقلاب اتحاد مسلمانان را به دنیا نشان داد.

 وی گفت: رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن این روزها با جنایت غیراخلاقی و کشتار مردم مظلوم در نواره غزه در صدد ضربه‌زدن به جبهه مقاومت اسلامی از طریق به فراموشی سپردن مسئله قدس و آرمان فلسطین هستند، و این در حالی است که اکنون بیش از هر زمان دیگری به مرکز توحید و قبله اول مسلمانان و آزادی قدس نزدیک شده‌ایم و به فضل الهی و با اتحاد مسلمانان جهان اسلام این رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد.

  ماموستا رستمی با بیان اینکه وحدت یک اصل اساسی در بین تمام مسلمانان است افزود: ظلم هیچ ستمگری به مظلوم پایدار نخواهد بود و قطعاً خداوند حق مظلوم را از ظالم خواهد گرفت.

 وی حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس را خنثی‌کننده نقشه شوم دشمنان به‌ویژه رژیم جنایت‌کار و کودک کش صهیونیستی دانست و خاطرنشان کرد: بدون شک مردم ایران همچون دیگر مسلمانان آزادی‌خواه دنیا در راهپیمایی روز قدس امسال با حضوری گسترده‌تر از سال‌های گذشته لرزه بر پیکر رژیم صهیونیستی و متحدان مستکبر آن خواهند انداخت.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31627
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.