حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
فرماندار سنندج:

روز قدس در سنندج باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود

  • کد خبر : 31566
  • 14 فروردین 1403 - 18:36
روز قدس در سنندج باید متفاوت‌تر از گذشته برگزار شود
فرماندار سنندج گفت: باتوجه‌به اتفاقات امسال و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گروه‌های مختلف مردمی باید متفاوت و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود.

حسن عسکری فرماندار سنندج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی» اظهار داشت: حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق نقض فاحش حقوق بین‌الملل و تجاوز به حاکمیت ایران و سوریه است و این اقدامات نشان از ضعف و شکست‌های پی‌درپی این رژیم است و بی شک توسط سپاه اسلام ضربه سختی را خواهد دید.

وی گفت: رژیم غاصب اسرائیل و دشمنان اسلام باید بدانند که این خون‌ها محور مقاومت را تقویت می‌کند و این رژیم منحوس در آخرین روزهای حیات خود به سر می‌برد و شاهد فروپاشی آن به برکت انقلاب اسلامی، محور مقاومت و مجاهدان اسلام خواهیم بود.

فرماندار سنندج با تأکید به اینکه روز جهانی قدس امسال باید متفاوت‌تر برگزار گردد خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تلنگری برای وجدان‌های خفته در جهان باشد که در طول ماه‌های گذشته سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری در مقابل کشتار زنان و کودکان و حمله به بیمارستان‌ها سکوت کرده‌اند.

فرماندار سنندج از ادارات و دستگاه‌های اجراییخواست؛ ضمن همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری هرچه باشکوه راهپیمایی روز قدس همکاران و جامعه هدف خود را برای حضور حداکثری دعوت نمایند.

 وی ادامه داد: روز جهانی قدس برگرفته از تعالیم دینی و اسلامی ما است و در دین مبین اسلام همواره به مسلمانان بر ظلم‌ستیزی، حمایت از مظلوم و ایستادگی در مقابل ظالم سفارش شده است.

عسکری یادآور شد: امروز اقتدار جمهوری اسلامی باعث شده، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار بگیرد،  رژیمی که به تعبیر امام (ره) به مانند یک غده سرطانی باعث مشکلات فراوانی برای امت مسلمان شده است.

فرماندار سنندج گفت: تجمع اولیه راهپیمایی در سنندج از ساعت ۹ و نیم در میدان آزادی خواهد بود و راهپیمایی روز جهانی قدس در پیاده‌راه فردوسی تا میدان انقلاب برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=31566
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.