حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

روزانه بیش از ۲ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کردستان عرضه می‌شود

  • کد خبر : 24246
  • 15 آذر 1402 - 10:36
روزانه بیش از ۲ میلیون لیتر فرآورده نفتی در کردستان عرضه می‌شود
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان گفت: روزانه ‌۲‌ ‌میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بنزین و نفتگاز در جایگاههای استان توزیع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی به نقل از پایگاه خبری شرکت فرآورده‌های نفتی کردستان، جهانبخش ‌نوکانی روز سه شنبه در جلسه با مالکان جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با فعالیت ۸۹ جایگاه اختصاصی عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ جایگاه سی‌ان‌جی‌ ظرفیت مناسبی برای سوخت‌رسانی به شهروندان در استان فراهم شده است. ‌

وی با اشاره به بازرسی و بازدیدهای منظم صورت گرفته از جایگاه‌های عرضه منطقه توسط گروه ‌بازرسان منطقه، افزود: عرضه مطلوب فرآورده‌های نفتی از نظر کمی و کیفی، جلوگیری از عرضه ‌خارج از شبکه و قاچاق فرآورده‌های نفتی، کاهش مصرف فرآورده های نفتی و تحقق حقوق ‌شهروندی از جمله مزایای اجرای این گشت‌ها و بازدیدهای دوره‌ای است.

‌مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان خواستار توجه جدی مالکان مجاری عرضه به خرید به موقع فرآورده، مدیریت ‌کارت های اضطراری موجود در جایگاه، فعال بودن تمامی دوربین ها و تلمبه های ‌جایگاه، جلوگیری از قاچاق سوخت از طریق کارت های سوخت سرگردان، نظافت نمازخانه و ‌سرویس‌های بهداشتی جایگاه های بین راهی و آمادگی شرکت های پشتیبان فنی و سامانه ‌هوشمند سوخت جهت ارائه خدمات به شهروندان شد.

نوکانی با اشاره به ظرفیت مطلوب ذخیره ‌سازی فرآورده‌های نفتی در تاسیسات منطقه، ادامه داد: عملیات تامین و توزیع فرآورده‌های ‌نفتی در تمام جایگاه‌های عرضه منطقه در حال انجام است و هیچگونه مشکلی در عرضه سوخت ‌در مجاری عرضه وجود ندارد. ‌

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24246
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.