حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1

روایتی از مراسم باشکوه چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در کردستان

  • کد خبر : 26285
  • 14 دی 1402 - 11:33
روایتی از مراسم باشکوه چهارمین سالگرد شهید سلیمانی در کردستان
مراسم چهارمین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در استان کردستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، امروز همزمان با سراسر کشور، مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان کردستان نیز در مراسمی چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش را گرامی داشتند.

در این مراسم که با حضور مسئولان استانی در سالن آزادی سنندج برگزار شد، بار دیگر مردم با حضور پرشور و معنادار خود، حمایت تمام قد از ادامه راه شهدا و مکتب حاج قاسم را به تمام دنیا نشان دادند.

نکته جالب حضور دهه هشتادی‌ها در این مراسم بود که برای تجدید پیمان با شهدا؛ شهدایی که جانشان را برای دفاع از وطن و امنیت ملت تقدیم کردند به صحنه آمده بودند و با مشت‌های گره‌کرده خود، شعار مرگ بر آمریکا و قاتلان خون شهید سلیمانی سر می‌دادند.

عزت برای شهدا و مومنین است لذا از آن غفلت نکنید

عبدالرضا پور ذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان صبح امروز در گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، با تسلیت و محکوم کردن حمله تروریستی دیروز در کرمان ضمن ارج نهادن به شهدایی که ناجوانمردانه به دیدار حق شتافتند اظهار داشت: امروز شهادت تمام شهدا که حاج قاسم دایه‌دار آن است مسئله عزت است.

وی گفت: عزتمندی و عزت‌داری یکی از راه و رسم و سلوک شهدا است که خداوند متعال به آنان ارزانی داشته است .

وی با اشاره به اینکه ما ملت امام حسین (ع)هستیم و ذلت از ما دور است افزود: شهادت برای ما است و ما از آن باکی نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به مهمترین و برترین عنصر در وجود حاج قاسم که اخلاص و دلدادگی بود اشاره و بیان داشت: ایثار و از خود گذشتگی تنها عنصری بود که این شهید را بزرگ و به این مقام رساند.

وی گفت: دیروز دشمن در روز میلاد و عزت تعدادی از هموطنان ما را به شهادت رساند .

حجت الاسلام پورذهبی افزود: شاخصه مهم سردار سلیمانی مسئله میهن پرستی بود که در جهان و در بین تمام سردمداران جهان شناخته شده بود.

وی خاطر نشان کرد: امروز دنیا به تمام افرادی که در این کشور و در زیر سایه این انقلاب زندگی می‌کنند غبطه می‌خورند چرا که مردمان این انقلاب عزتمند و سربلند هستند و ما باید امانتداران خوبی برای اسلام ،خون شهدا و این انقلاب باشیم.

نه شهید سلیمانی و نه ادامه دهندگان راهش تمام شدنی نیستند

علی دارایی جانشین فرمانده سپاه ناحیه سنندج در ادامه با تسلیت شهادت تعدادی از هموطنانمان در حمله تروریستی کرمان اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی از نام و یاد سردار دلها و ادامه دهندگان این راه هراس دارند.

وی گفت: اقدام حمله تروریستی نشان داد که دشمن از کسانی که می خواهند ادامه دهنده راه مکتب سلیمانی باشند هراسناک است و در تلاش است تا اراده سربازان این انقلاب را سست کند اما دشمن باید بداند که نه شهید سلیمانی و نه ادامه دهندگان راهش تمام شدنی نیستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26285
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.