حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان:

رقابت ۱۴ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان

  • کد خبر : 21920
  • 20 آبان 1402 - 9:25
رقابت ۱۴ تیم در پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کردستان
مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان همزمان با سراسر کشور از امروز 20 آبان‌ماه گفت: 14 تیم تخصصی برای شرکت در این رویداد در استان رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مجتبی فرامرزی مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان صبح امروز در مراسم افتتاحیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: درهم تنیدگی و آمیختگی زندگی حقیقی و زندگی در دنیای مجازی دیگر بر کسی پوشیده نیست، زمان انتقال اطلاعات و دیدگاه‌ها و نظرات به کمترین زمان رسیده است.

وی گفت: دنیای دیجیتال امروز ستون فقرات فرهنگی و زندگی بشریت را می‌سازد و شکل می‌دهد و آنگونه که می‌خواهد به آن ظاهر می‌بخشد، اگر بخواهند کشوری زیبا دیده شود آن را زیبایشان می‌کند و اگر بنای تخریب کشوری را داشته باشد چیزی جز سیاهی در فضای مجازی از آن ملت پیدا نمی‌شود و این مصداق سخنان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است که فرمودند؛ دشمن در فضای مجازی هدفی جز وارونه جلوه دادن فضای حقیقی را ندارد.

وی افزود: وقتی که رهبر انقلاب فرمودند که؛ قوی شدن در فضای مجازی برای کشور حیاتی است، نشان از اهمیت فضای مجازی است چرا که این جمله به معنای نشان دادن یک مسیر است که ثمر آن نه تنها تقویت کشور در فضای مجازی است بلکه این قدرت و زمینه بسیار مهمی برای ارتقا سطح زندگی در دنیای واقعی خواهد بود.

فرامرزی یادآور شد: خلاء در تولید محتوا و کمبود آن به نفع ارزش‌ها و فرهنگ ایران اسلامی در حوزه فضای مجازی به شدت مشهود است، حال هر فعالیتی که به تولید محتوای ارزشمند چه در محتوا و اندیشه و چه در بعد فرهنگی و هنری شود اقدامی در راستای سخن مقام معظم رهبری است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان تاکید کرد: در این راستا سازمان فضای مجازی در جهت شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های توانمند مردمی، حمایت از محصولات برگزیده و حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی قدم برداشته و اقدام به برگزاری رویدادهای استانی در عرصه دیجیتال نموده است.

وی ادامه داد: در پنجمین رویداد تولید محتوای دیحیتال بسیج در کردستان ۱۰۰ نفر در قالب ۳۰ تیم در رشته‌های برنامه‌نویسی تلفن‌ همراه، بازی‌ سازی تلفن‌ همراه و پویانمایی و رشته‌های جانبی موشن و پوسترسازی در قالب تیم‌های ۳ و ۵ نفره ثبت‌نام کردند که بعد از ارزیابی ۱۴ تیم به تعداد ۷۰ نفر مورد تایید تیم ارزیاب قرار گرفتند و راهی این مرحله استانی شدند و شرکت کنندگان در این رویداد ۴۸ ساعته از ۲۰ تا ۲۲ آبان به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=21920
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.