حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی دختران و پسران نونهال منطقه ۳ کشور در سنندج پایان یافت

  • کد خبر : 13827
  • 27 تیر 1402 - 7:51
رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی دختران و پسران نونهال منطقه ۳ کشور در سنندج پایان یافت
رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی دختران و پسران رده سنی نونهالان منطقه سه کشور با معرفی نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: رقابت‌های دو و میدانی دختران و پسران نونهال منطقه ۳ کشور طی روزهای ۲۵ و ۲۶ تیرماه به میزبانی سنندج و در مجموعه ۲۲ گولان این شهر برگزار شد.

آمنه غلام‌ویسی افزود: تیم دو و میدانی نونهالان دختران استان کردستان که در قالب موسسه فرهنگی ورزشی مهر عظام در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند با کسب پنج طلا و سه نقره عنوان قهرمانی را بدست آوردند.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های لرستان با پنج طلا، ۲ نقره و یک برنز و کرمانشاه با سه نقره و سه برنز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم بخش دختران قرار گرفتند.

به گفته غلام‌ویسی برای تیم دو و میدانی دختران کردستان آرینا مولودی در ۱۰۰ متر بامانع، هستی مفاخری در ۸۰۰ متر، آلا شاه‌ویسی در پرش طول، پانیذ رشیدی در پرش ارتفاع و بهار حیدری در پرتاب دیسک طلا گرفتند و نازیلا مرادی در ۴۰۰ متر نقره کسب کرد و تیم امدادی رله سویسی کردستان توانست یک نشان نقره بدست آورد.

وی ادامه داد: مسابقات دو و میدانی دختران منطقه سه کشور با حضور ورزشکاران چهار استان کردستان، کرمانشاه، ایلام و لرستان روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه در ۱۰ ماده مختلف برگزار شد و استان کردستان جایگاه قهرمانی را کسب کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: همچنین رقابت‌های دو و ومیدانی منطقه سه کشور امروز دوشنبه ۲۶ تیر ماه در بخش پسران در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان شهر سنندج پیگیری شد و در پایان با قهرمانی تیم همدان به کار خود پایان داد.

وی ادامه داد: این مسابقات در بخش پسران با شرکت دو و میدانی کاران همدان، کردستان، لرستان و کرمانشاه برگزار شد که در پایان تیم استان همدان با ۲ مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز جایگاه قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های کرمانشاه با ۲ طلا، یک نقره و یک برنز و لرستان با یک طلا، ۲ نقره و یک برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

گفتنی است؛ تیم دو و میدانی استان کردستان در این مسابقات موفق شد در ماده ۱۰۰ متر توسط “ماردین ویسی” یک مدال طلا و در ماده ۱۵۰۰ متر توسط “متین فرجی” یک مدال نقره و همچنین در ماده امدادی رله سویسی کردستان با ترکیب ماردین ویسی، مهیار مرادی، متین فرجی و متین ملاولی یک نشان نقره را کسب کند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13827
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.