حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین:

رزمندگان کردستان ایثارگرانه و مجاهدانه در مقابل دشمنان جنگیدند

  • کد خبر : 23181
  • 03 آذر 1402 - 10:56
رزمندگان کردستان ایثارگرانه و مجاهدانه در مقابل دشمنان جنگیدند
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن از همان روزهای اول به دنبال این بود که نگذارد این انقلاب به پیروزی برسد اما چون این انقلاب معجزه الهی بود با تمام دسیسه های دشمن به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار نصرت‌الله سیف صبح امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان سنندج در مسجد جامع دارالاحسان با تقدیم سلام فرماندهان سپاه و بسیج به بسیجیان کردستان، اظهار کرد: استان کردستان یکی از منحصرترین استانی است که در آن ۵۶۳ شهید خواهر خود را به عنوان رزمنده تقدیم این انقلاب کرده است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان این سرزمین با شجاعت در مقابل تمام فتنه‌ها ایستادند و همواره پشت انقلاب بودند گفت: جبهه دفاع از انقلاب در غرب کشور بسیار حساس‌تر از جنوب کشور بود که در آن رزمندگان تا پای جان ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاکشان به دست منافقین بیفتد.

وی افزود: زمانی دشمن با ما وارد جنگ شد که تمام دنیا در بین دو ابر قدرت شرق و غرب تقسیم شده بود  اما ملت همیشه قهرمان انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس با تمام قدرت در مقابل این دو ابرقدرت ایستادند و با افتخار پیروز میدان شدند.

سردار سیف عنوان داشت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شرایط بسیار بدی به سر می‌برد به طوری که محرومیت و فقر تمام کشور را فراگرفته بود و با این وجود دشمن دنبال این بود که هویت اسلامی را نیز از این مردم بگیرد اما بعد از پیروزی انقلاب و با سخنرانی تاریخی امام راحل (ره) راه برای پیروزی انقلاب با شعار نه شرقی نه غربی آغاز شد.

وی گفت: دشمن از همان روزهای اول به دنبال این بود که نگذارد این انقلاب به پیروزی برسد اما چون این انقلاب معجزه الهی بود با تمام دسیسه های دشمن به پیروزی رسید.

وی افزود: در ابتدای انقلاب گروهک‌های دست‌پرورده استکبار جهانی چه شرقی و چه غربی تشکیل شد. آنها شروع به ایجاد ناامنی در کشور کردند؛ دموکرات، کموله، خلق عرب، چریک‌ها و نظایر این گروه‌ها شروع به ایجاد ناامنی کردند. در این زمان یک مرحله سرنوشت‌ساز توسط بسیج رقم خورد.

وی ادامه داد: دشمن بیکار ننشست و یک بار دیگر به دشمنی با ما برخواست و در تمام استان‌ها خصوصا کردستان به پا خواست و به دنبال فریب فرزندان این استان شدند اما مردم هوشیار و همیشه آگاه این استان با تمام قدرت تمام دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

سردار سیف تاکید کرد: از آنجایی که دشمنی آمریکا با ایران تمام شدنی نیست ما باید توان خود را بالا ببریم تا بتوانیم با این دشمن مقابله کنیم، ما باید الگوی استکبارستیزی برای مستضعفین باشیم و برای این مهم باید توانمندتر شویم.

رژیم صهیونیستی جایگاهی در منطقه ندارد 

وی با اشاره به اینکه امروز به جایی و قدرتی رسیدیم که هیچ کشوری توانایی دست و پنجه نرم کردن با نظام جمهوری اسلامی ایران ندارد، گفت: دشمنان در حدی نیستند که در مقابل ایران قوی بایستند.

وی در ادامه سخنانش به فروریزی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: قدس آزاد خواهد شد و نماز قدس توسط آیت‌الله خامنه‌ای در این مکان معنوی، اقامه خواهد شد.

وی با اشاره به جنگ غزه افزود: سازمان ملل که مدعی حقوق بشر است در کدام گور به سر میبرد و چرا از کودکان بی گناه و مظلوم دفاع نمی‌کند؟

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین گفت: با مقاومت شیردلان فلسطینی، رژیم صهیونیستی جایگاهی در منطقه ندارد.

وی رژیم غاصب صهیونیستی را شکست خورده دانست و افزود: اسرائیل نفس‌های آخر را می‌کشد.

در ادامه سید مرتضی میرآقایی فرمانده سپاه ناحیه سنندج با تبریک هفته بسیج عنوان داشت:  امروز ثمره این درخت تنومند روایت از نصر و پیروزی دارد.

وی گفت: کردستان از مردمانی برخوردار است که در تمام  تنگناهای این انقلاب بسیجی وار همواره پشت این انقلاب بودند و برای رسیدن به اهداف متعال در این راه تا پای جان ایستادند.

گفتنی است مراسم‌های مشابه آنچه در شهر سنندج برگزار شده است هم‌اكنون در دیگر شهرهای استان کردستان نیز در حال برگزاری است.

بانه

کامیاران

دهگلان

سروآباد

دیواندره

بیجار

سقز

قروه

مریوان

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23181
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.