حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

راه و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی در استقامت و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب است

  • کد خبر : 17679
  • 05 مهر 1402 - 13:47
راه و رمز ماندگاری جمهوری اسلامی در استقامت و ایستادگی بر آرمان‌های انقلاب است
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان راه و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را در استقامت و ایستادگی بر آرمان‌ها دانست و گفت: چرا باید تاریخ شرافتمندانه و روشن مردم استان کردستان که 5400 شهید تقدیم انقلاب کرده‌اند، به گونه دیگری معرفی شود؟ آیا این یک خیانت نیست؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر امروز و در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادواره شهدای دانشجو که با محوریت تجلیل از فعالین فرهنگی، جهادگران و خادمین موکبهای دانشجویی در دانشگاه کردستان برگزار شد، با بیان اینکه این رسالتی بر دوش همه مسئولین است که هشت سال دفاع مقدس را گرامی بدارند، اظهار داشت: ۴۳ سال قبل جوانان این مرز و بوم و آحاد مردم عزیز آمدند و در این راه تلاش کردند تا انقلاب اسلامی خود را مقاوم و با دوام حفظ کنند و از اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور خود و دین و آرمان خود دفاع کنند.

وی افزود: امروز بر همگان واجب است که تقدیر کنیم از تمام کسانی که در این مسیر نورانی قدم برداشتند چرا که دفاع مقدس معرف نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمام ابعاد آن است که در اوج مظلومیت توانستیم استقلال و پایداری و ثبات خود را با خون هزاران شهید حفظ کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه هر چه از دفاع مقدس سخن بگوییم و بنویسیم کم است، خاطرنشان کرد: تاریخ دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی است و امروز اگر نظام ما را در عالم می‌شناسند و هیمنه و اقتدار نظام را شاهد هستیم به برکت دفاع مقدس است و بر همه ما واجب است که در برابر این ایثار و جانفشانی سر تعظیم فرود آوریم.

به گفته وی دشمنان جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و آمریکایی‌ها و نظام استکبار که ادعا دارند برای آزادی ملت‌ها در تلاش هستند با نظام اسلامی مقابله نمودند.

گشتاسبی با طرح این سوال که آیا وجدان بیداری در جهان پیدا می‌شود که قضاوت کند که جرم ملت ایران اسلامی چه بوده است؟ گفت: دشمنان ما با تمام توان خود به سمت مردم ایران حمله‌ور شدند و هیچ وجدان بیداری نبود که حقوق ملت ایران را یادآور شود.

وی تصریح کرد: آنچه که امامین انقلاب بر آن تاکید داشتند این بود که ما باید در میدان مبارزه حق خود را از دشمن بگیریم که ثابت کردیم می‌توانیم اینگونه باشیم و کشوری خواهیم بود که خود برای سرنوشت خود تصمیم می‌گیریم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه آمریکایی‌ها باید جوابگوی جنایت‌های خود در این منطقه باشند گفت: چرا امروز سوریه و عراق و فلسطین و یمن به این روز افتاده است و چرا آمریکایی‌ها در این خصوص صحبت نمی‌کنند؟

به گفته گشتاسبی سال ۵۷ در ایران اسلامی انقلابی شکل گرفت که مردم می‌خواستند خود برای سرنوشت خود تصمیم بگیرند و یک ملت آزاده باشند که امروز به یک الگو برای تمام آزادی‌خواهان جهان تبدیل شده‌اند

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر با بیان اینکه دشمن همان دشمن است و هربه آنان امروز متمرکز بر ایجاد ناامیدی و یاس در مردم و مسئولین است؛ افزود:دشمنان ما فکر می‌کنند ما بعد از ۴۵ سال پشیمان می‌شویم که باید گفت کور خوانده‌اند و ناامیدی در میان مردم ما وجود ندارد که اگر می‌خواستیم ناامید شویم همان روزهای جنگ که جوانان ما را شهید کردند و بیش از ۱۷ هزار شهید ترور را به شهادت رسانیدند ناامید می‌شدیم.

به گفته سردار گشتاسبی امروز ما در اوج قدرت هستیم و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پشتیبانی مردم، امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت است و در تمام ابعاد در حال پیشرفت می‌باشد.

وی افزود: مردم ما و جوانان ما در صحنه‌های مختلف در حال رشد و پیشرفت هستند و دشمن از این بابت عصبانی است و در تلاش است تا این حقانیت را کمرنگ جلوه دهد.

وی به حضور خود در روزهای گذشته در شهرستان سقز و دیدار با خانواده شهید علی درخشان اشاره نمود و با بیان خاطرات مادر شهید گفت: خدمت مادر اولین شهید شهرستان سقز مادر شهید علی درخشان رسیدم و از اقتدار و بزرگی و منش این مادر شهید خجالت‌زده شدم که چگونه بگویم در این کشور مسئولیتی بر دوش دارم که ایشان در یک منزل اجاره‌ای زندگی می‌کردند و با صلابت از حفظ انقلاب سخن می‌گفتند.

گشتاسبی بیان داشت: مادر بزرگوار این شهید گرانقدر تاکید داشتند که به این مردم بگویید که در همین شهر سقز فرزند من را ۴ ماه در فرمانداری خاک کرده بودند چرا که امنیت وجود نداشت و نمی‌توانستیم فرزندم را در داخل گلزار شهدا دفن کنیم و پس از ۴ ماه توانستیم پیکر فرزند شهیدم را در گلزار شهدا دفن نمائیم.

وی ادامه داد: مادر شهید به ما گفت که فرزندم به من گفته است که بعد از ۲۰ روز شهید خواهم شد و دقیقا همانگونه و پس از ۲۰ روز به شهادت رسیده بود.

سردار گشتاسبی افزود: این مادر شهید ریشه انقلاب اسلامی است و چگونه می‌شود با وجود چنین افرادی بعد از ۴۵ سال روش و اصول ما تغییر کند؟

گشتاسبی راه و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را در استقامت و ایستادگی بر آرمان‌ها دانست و گفت: رحمت خدا بر مردم استان کردستان که یکبار دیگر نقشه دشمن را ناکام گذاشتند.

وی با بیان اینکه استان کردستان بیش از ۵۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: چرا باید تاریخ شرافتمندانه و روشن این مردم به گونه دیگری معرفی شود؟ آیا این یک خیانت نیست؟

سردار گشتاسبی در پایان تاکید کرد: ماندگاری از آن اسلام عزیز و انقلاب ما خواهد بود و دشمن نخواهد توانست در ایران اسلامی به اهداف خود دست یابد.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=17679
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.