حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

رئیس هیات کبدی کردستان انتخاب شد

  • کد خبر : 23608
  • 06 آذر 1402 - 7:59
رئیس هیات کبدی کردستان انتخاب شد
رئیس فدراسیون کبدی روز یکشنبه در مجمع انتخابات رئیس هیات کبدی کردستان در سنندج اظهار کرد: فدارسیون دارای برنامه های راهبردی برای تقویت و توسعه ورزش کبدی در کشور است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، عباس اورسجی، هیات های کبدی استانی را یک فدراسیون در مقیاس کوچکتر توصیف کرد و از رئیس جدید هیات کبدی کردستان خواست برنامه‌هایش را عملی کند.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت و امکانات دیگر دستگاه‌های استان به ویژه آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود: از سالن و تجهیزات آموزش و پرورش می توان برای توسعه ورزش کبدی بهره برد.

رئیس فدراسیون کبدی خواستار همگرایی و انسجام بین اعضای هیات کبدی کردستان شد و اضافه کرد: استعدادهای بسیار خوبی در استان کردستان وجود دارد که باید برای موفقیت این رشته از آنان استفاده کرد.

اورسجی با بیان اینکه مسیر رسیدن به تیم‌های ملی برای ورزشکاران کبدی بسیارمهیاست،ادامه داد: رئیس‌هیات باید به سمت تحول و خلاقیت قدم بردارد تا در کارش موفق شود.

لزوم به روز بودن دانش مربیان

سرپرست اداره کل ورزش وجوانان کردستان هم گفت: برای توسعه هر رشته ورزشی به ویژه کبدی استفاده از نظرات پیشکسوتان و تجربیات آنان ضروری است.

آمنه غلام ویسی یادآورشد: تجهیزمربیان واعضای هیات کبدی استان به دانش روز، موفقیت در پرورش ورزشکاران را به دنبال خواهد داشت.

وی یکی از مشکلات اساسی همه رشته‌های ورزشی را ضعف مالی خواند و گفت: تلاش رئیس‌هیات بر جذب حامی مالی باشد تا شاهد حضور ورزشکاران در مسابقات آسیایی و بین المللی باشیم.

تلاش برای ایجاد ۱۵ باشگاه کبدی

رئیس جدید هیات کبدی کردستان هم، توجه به نیروی انسانی را اساس موفقیت در همه رشته های ورزشی دانست و افزود: داشتن دانش انتقال مبانی این رشته، اتحاد و انسجام بین اعضای هیات، برگزاری مسابقات و لیگ های استانی به صورت پویا و حمایت مالی، عوامل اصلی در موفقیت رشته کبدی است.

محمدسیامک رضاقلی بر لزوم ورود بخش خصوصی و خیرین برای حمایت مالی از ورزش کبدی تاکید کرد و ادامه داد: انتصاب روسای هیات شهرستان‌ها و پویا کردن آن، ساماندهی کمیته‌های استانی، آمایش استانی و میزان گرایش مردم به سمت این رشته، توجه ویژه به بخش بانوان و عقد تفاهم نامه با دستگاه‌های مختلف به ویژه آموزش و پرورش از مهمترین برنامه ها برای توسعه ورزش کبدی است.

وی پیشرفت این رشته ورزشی را نیازمند حرکت به سمت باشگاهی شدن دانست و گفت: تلاش ما این است تعداد باشگاه های فعال را از یک مورد به ۱۵ باشگاه دراستان برسانیم.

رئیس هیات کبدی کردستان اضافه کرد: در حال حاضر ۲۵ کبدی کار سازمان یافته و بیمه شده در کردستان فعالیت دارند که برنامه ما افزایش آنها به ۳۰۰ نفر در سال اول است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23608
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.