حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

رئیس هیات بادبانی کردستان انتخاب شد

  • کد خبر : 22809
  • 29 آبان 1402 - 7:47
رئیس هیات بادبانی کردستان انتخاب شد
مجمع انتخابات هیات بادبانی کردستان برگزار و «طاهر باوانی» با کسب ۱۲ رای و تمام آرای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، نایب رییس فدراسیون بادبانی در مجمع انتخابات رئیس هیات بادبانی کردستان در سنندج اظهار کرد: کسب مدال بازی‌های آسیایی در رشته قایقرانی و بادبانی بسیار دشوار است اما ورزشکاران کردستانی در این حوزه بسیار خوب عمل کرده اند.

غلامرضا امینی بر ضرورت حمایت فدراسیون بادبانی و اداره کل ورزش و جوانان کردستان از رئیس هیات استان تاکید کرد و افزود: کردستان و آذربایجان غربی به دلیل ظرفیت‌های خدادادی، در کنار استان‌های ساحلی، صاحب هیات بادبانی شد که بسیار ارزشمند است.

وی خواستار شناساندن رشته بادبانی به جامعه استان شد د ادامه داد: ورزشکاران این رشته ورزشی، در بازی‌های آسیایی ۱۴ مدال و المپیک ۱۰ مدال کسب کرده اند که اگر به آن توجه شوو، صاحب مدال های بیشتری نیز خواهیم شد.

نایب رئیس فدراسیون بادبانی به ضعیف بودن تجهیزات این فدراسیون اشاره داشت و گفت: ورود بخش خصوصی به این رشته ورزشی به دلیل درآمدزایی ضروری است.

ظرفیت بالای نیروی انسانی کردستان در رشته بادبانی
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان هم ضمن اشاره به تازه تاسیس بودن هیات بادبانی در استان، افزود: این هیات در کنار مشکلات، مزایایی مانند مواجه نبودن با چالش های اعضا را ندارد و باید از این مزیت به خوبی برای رشد آن بهره برد.

آمنه غلام ویسی ادامه داد: کردستان در زمینه ورزش های آبی به ویژه قایقرانی و بادبانی، ظرفیت خدادادی و نیروی انسانی خوبی دارد که کسب چندین مدال بازی های آسیایی گویای این واقعیت است.

وی یادآور شد: یکی از مشکلات و جالش های پیش روی رئیس هیات، معرفی هیات به جامعه مخاطب است تا موفق به جذب آنان شود؛ البته ما در حد توان به هیات کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22809
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.