حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان در خواب خرگوشی

  • کد خبر : 14994
  • 16 مرداد 1402 - 13:03
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان در خواب خرگوشی
چگونه است که رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان مجوز برگزاری کارناوال رقص و شادی آن هم در ماه محرم صادر می‌کند؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، چند روز پیش شاهد انتشار یک ویدیو از ورزش مختلط زنان و مردان در اطراف دریاچه زریبار بودیم که در رسانه‌های معاند نیز بازخورد زیادی داشت و بسیاری از کانال های وابسته به گروهک‌های تروریستی نیز با ذوق و شوق فراوانی اقدام به انتشار ان نمودند.

در این خصوص باید گفت جای تاسف دارد که رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان چگونه نسبت به برگزاری چنین مراسمی مجوزهای لازم را صادر نموده است؟

باید از آقای اکبر محمدی سوال پرسید که چگونه اجازه داده‌اید عده‌ای با لباس‌های یکدست قرمز رنگ که نماد یکی از گروهک های تروریستی است حرکاتی موزون را به نام ورزش صبحگاهی اجرا کنند که هیچ نشانی از ورزش ندارد و بیشتر به رقص و آواز، آن هم در ماه محرم و در آستانه اربعین حسینی شباهت دارد؟

مگر نه اینکه شهرستان مریوان این روزها باید آماده میزبانی از زائرین اربعین حسینی باشد؟ چگونه است که به جای راه‌اندازی موکب‌های میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) به دنبال راه‌اندازی کارناوال‌های رقص و آواز به نام ورزش صبحگاهی هستید؟

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مریوان چگونه نسبت به برگزاری این برنامه مجوز داده است و چه هدفی از دادن موقعیت به چنین افرادی دارد؟

آقای محمدی باید بداند اینجا سلیمانیه و هولیر نیست که هر کس هرگونه که دلش می‌خواهد در سمت یک مدیر و در لباس خدمتگزار به مردم، علیه مردم و دین و اعتقادات آنان قدم بردارد!

متاسفانه این رفتار و این قبیل اقدامات نه تنها نشانی از وجهه انقلابی یک مدیر در دولت سیزدهم ندارد بلکه به خوبی چهره حقیقی بسیاری از مسئولین را برای مردم نیز مشخص می کند که در آستانه اربعین حسینی آن هم در شهر مریوان این لباس قرمزهای به ظاهر ورزشکار چه نقشی دارند و چه می کنند!

خوب است فرماندار محترم مریوان شخصا نسبت به این مسئله ورود داشته باشد و وضعیت حضور چنین مدیرانی را در شهرستان خود مشخص کند که جای تاسف و شرمندگی برای استان اصالت و فرهنگ کردستان را دارد!

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=14994
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.