حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
به مناسبت آغاز سال جدید؛

دیدار نوروزی فرمانده سپاه بیت‌المقدس با استاندار کردستان

  • کد خبر : 30833
  • 03 فروردین 1403 - 11:37
دیدار نوروزی فرمانده سپاه بیت‌المقدس با استاندار کردستان
سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز همراه جمعی از معاونین خود با اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان صبح امروز همراه جمعی از معاونین خود با اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان دیدار کرد.

فرمانده سپاه کردستان در این دیدار که در محل سالن شهدای گمنام استانداری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: استاندار کردستان با روحیه بسیجی و انقلابی در سال گذشته حامی ما در تمام کارها بودند.

سردار گشتاسبی افزود: تبریک سال نو بهانه‌ای است برای ارج نهادن به تمام زحمات استانداری کردستان در پیشبرد تمام اقدامات انجام شده در این استان.

وی گفت: سپاه بیت المقدس با تمام توان برای ایجاد امنیت و مولفه‌های برتر اعلام آمادگی می‌کند تا بتوانیم امنیت را در این استان را برقرار سازیم.

وی گفت: مردم استان کردستان مردان لایق و نجیبی هستند که بهترین امکانات و اختیارات لایق آنان است چرا که در همه صحنه‌ها همواره همراه این انقلاب بوده‌اند و به راستی یکی از برکات و توفیقات ما در مجموعه سپاه بیت المقدس تامل همکاری و همدلی مسیولین نظامی و دولتی است که تاکنون در این استان برقرار بوده است.

زمینه تحقق جهش تولید در کردستان وجود دارد

اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان نیز در ادامه با تبریک فرارسیدن سال نو اظهار داشت: زبان قاصر و ناتوان از قدرشناسی تلاش و مجاهدتهای که بخش عمده آن مجاهدت خاموش است می‌باشد و این کارنامه پر افتخار از آنِ سپاه بیت‌المقدس است.

استاندار کردستان تصریح کرد: مهمترین مولفه توفیق همین وفاق، برادری، صمیمت و همدلی است که خوشبختانه در استان وجود دارد و ما همواره خود را موظف به حفظ و تقویت این وحدت می‌دانیم. روحیه متواضعانه، تجربه و دلسوزی فرمانده سپاه بیت‌المقدس در شورای تأمین مقوم این وحدت و امنیت کنونی در کردستان شده است.

وی با ذکر اینکه نیروهای انقلابی سپاه دل در گرو انقلاب و خدمت به مردم دارند، عنوان کرد: سال گذشته برای همه مجموعه‌های استان بسیار خوب بود که علی‌رغم همه فشارهای رسانه‌ای که نقطه و تمرکز اصلی دشمن بر کردستان بود، از رسیدن به اهدافشان ناکام ماندند.

زارعی‌کوشا با اشاره به اینکه برنامه دشمن در اتفاقات سال گذشته ایجاد خدشه به امنیت و تصرف استان بود، اظهار کرد: دشمنان از آنجا که با شکست سنگین مواجه شدند، دنبال این بودند که در فضای اجتماعی به دستاوردی برسند اما با اقتدار نظام، تدابیر حکیمانه رهبری در کشور و دلسوزی و رشادت و تلاش‌های فرماندهان سپاه در استان نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در سال پیش‌رو با وحدت و اقتدار بیشتر این امنیت بهتر از گذشته به بار بنشیند افزود: امید‌آفرینی در دل مردم تلاشی است که آنها باید آن را از ما مطالبه کنند چرا که در استان کردستان پتانسیل و ظرفیت خوبی برای جهش تولید وجود دارد و کار در سپاه خصوصا در کردستان همت مضاعف میخواهد که قطعا اجر مصاعف نیز خواهد داشت.

استاندار کردستان با اشاره به بررسی‌های انجام شده موثق در بین ۳۱ استان مدعی شد: دو ماه آخر دولت قبل کردستان با رنگ‌بندی سیاه و ۶۸ درصد منفی جزو ۴ استان کشور بوده که بدترین وضع را در مخابره پیام منفی داشت اما در دی ماه ۱۴۰۲ بهترین تغییر مربوط به کردستان بود که با ۶ دهم درصد از رنگ‌بندی سیاه به سبز تبدیل شده بود.

وی بر ضرورت امیدآفرینی در جامعه تأکید کرد و گفت: اگرچه سختی‌ها و مشکلات اقتصادی زیاد است اما باید مردم احساس کنند که جامعه به سمت فضای مثبت می‌رود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=30833
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.