حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0

دیدار صمیمی دانشجویان با فرمانده سپاه کردستان؛ حرکت برای یک دانشجو سازنده است و سکون کاری از پیش نخواهد برد

  • کد خبر : 10269
  • 18 اردیبهشت 1402 - 10:26
دیدار صمیمی دانشجویان با فرمانده سپاه کردستان؛ حرکت برای یک دانشجو سازنده است و سکون کاری از پیش نخواهد برد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در یک فضای صمیمی در جمع دانشجویان بسیجی حضور یافت و پای صحبت‌های جوانان نشست.

به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری کردتودی، سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان صبح امروز در جمع دانشجویان بسیجی حضور یافت و در یک فضای صمیمی پای صحبت‌های جوانان نشست.

سردار حسینی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: حرکت برای یک دانشجو سازنده است و سکون کاری از پیش نخواهد برد.

وی گفت:جوان دانشجو با درایت و توانمندی و با وجود نیروی‌های ارزشی می‌تواند با نقشه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مقابله و آنان را شکست دهد.

سردار حسینی افزود: دشمن در جنگ نرمی که امروز به راه انداخته قشر دانشجو را نشانه گرفته است و از این طریق در صدد صدمه زدن به نسل جوانا ما است.

وی بیان داشت: محدود فکر کردن و محدود عمل کردن باعث نابودی است و جوانان ما خصوصا قشر دانشجو باید آگاه باشند که با ارتباط خوب، عالمانه و آگاهانه هر گونه عرصه نفوذ را بر روی دشمن ببندند و با این کار موجبات جذب دانشجوی انقلابی را فراهم آورند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: جنگ،تحریم و توطئه در موردانقلاب اسلامی بسیار زیاد است اما آنچه در این میان مهم است این است که مردم پای نظام و این انقلاب استفاده اند و این موثرترین عامل تا امید کننده دشمنان است.

سردار حسینی با اشاره به اینکه وظیفه دانشگاه حمایت از دانشجو است افزود: حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی همیشه باید فعال و پای کار باشد و آنچه که از اهمیت برخوردار است تحصیلات عالیه ی این دانشجویان است چرا که این انقلاب به دانشجوی انقلابی و پای کار نیازمند است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در حال حرکت به‌سوی تاریخ‌سازی ارزشمند و اثرگذار است، افزود: نشاط و پویایی بسیج دانشجویی سیل خروشانی‌ است که می‌تواند به مراتب قدرتمند و حتی حربه القای تغییر سبک زندگی اسلامی دشمن را منتفی کند.

سردار حسینی افزود: دانشجوی بسیجی توانمند می‌تواند با موقعیت‌شناسی به‌درجات والای توانایی دست یافته و اثرگذار هم باشد و قاعدتاً حرف و نظر او سندی است که جامعیت و مقبولیت می‌یابد.

وی با ذکر اینکه نیروی انسانی توانمند و ارزشمند نظام و جامعه را بهره‌مند از اثرات خود می‌کند اظهار کرد: خوشبختانه در طول ادوار تاریخی انقلاب اسلامی حضور نیروی ارزشی در حوزه فرهنگی یک برکت بی‌پایان بوده که همواره نقش به‌سزایی در تثبیت موقعیت‌شناسی زمانی و مکانی داشته است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود فضای مجازی را شبیه شمشیر دو لبه در مسیر مثبت و منفی توصیف کرد و گفت: باید افراد توانمند از قدرت مثبت این ظرفیت بهره ببرند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با تیم قوی رسانه‌ای در جهت تغییر ذائقه و تخریب چه در هسته مقدس خانواده و چه در دانشگاه ها به‌صورت شبانه‌روزی تلاش کرده که باید برای مقابله با هجمه فرهنگی و ضربه‌رساندن به دشمن نیروهای رسانه‌ای توانمند و ارتقاء یابند.

در پایان سردار حسینی جوانان بسیجی را به حضور بصیرتی همراه با آگاهی در فضای مجازی دعوت و تشویق کرد.

در ادامه و به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی سید حمزه سید موسوی مدیر عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان کردستان عنوان داشت: گروه های جهادی مهمترین ظرفیت بسیج سازندگی هستند.

وی با اشاره به اینکه گروه های جهادی همچون سرمایه ای ارزشمند هستند، افزود: این گروه ها علاوه بر اینکه منشا خدمات و برکات موثر بوده اند تهدیدات را به فرصت و توطئه ها دشمنان را در بخش های مختلف خنثی کرده اند.

سید موسوی با اشاره به اینکه امید آفرینی و ایجاد شور و نشاط انقلابی یکی از برنامه های مهم بسیج و سپاه در طول این سالها بوده است، بیان کرد: بسیج سازندگی با تکیه بر ظرفیت های خود در این راستا نقش آفرینی می کنند و تا کنون گام های موثری در این راستا برداشته است.

وی در ادامه یکی از مهمترین اهداف برگزاری رزمایش بزرگ «جهاد امیدآفرینی، مشارکت حداکثری» را ایجاد امید و تقویت ارتباط و اعتماد مردم به نظام اسلامی دانست و بیان کرد: اخلاص، نیت های خالصانه، سادگی و ساده زیستی از مهمترین ویژگی های گروه های جهادی است.

در ادامه این مراسم دانشجویان در یک فضای صمیمی با سردار حسینی دردودل و گفت‌وگو کردند و در پایان از دانشجویان برتر در این حوزه تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=10269
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.