حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

دولت سیزدهم برای توسعه و آبادانی استان کردستان اهتمام جدی دارد

  • کد خبر : 20435
  • 08 آبان 1402 - 7:14
دولت سیزدهم برای توسعه و آبادانی استان کردستان اهتمام جدی دارد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با اشاره به سفر رییس جمهور به کردستان گفت: دولت مردمی سیزدهم برای توسعه و آبادانی استان کردستان اهتمام جدی دارد و در این راه از تمام ظرفیت هاهای خود استفاده خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، فرزاد پیشکاری روز یکشنبه در گفتگو با ایرنا بر بهره‌گیری از برکات و دستاوردهای سفر از طریق خدمت رسانی بیشتر به مردم تاکید کرد و گفت: در این سفر مهمترین برنامه‌ها، پروژه‌ها و چالش‌های فراروی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان در خدمت شایسته به مردم بررسی و رصد خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملاقات های مردمی و استقرار میز خدمت از مهمترین اولویت های ادارات تابعه وزارت کار در کردستان در سفر ریاست جمهور به استان است، از تشکلات کارگری و کارفرمایی، تعاونگران، جامعه هدف و شرکای اجتماعی خواست با حضور حداکثری در مراسم استقبال از رئیس جمهور و هیات همراه، نقشه دشمنان نظام در مایوس نمودن جامعه را نقش بر آب نمایند.

مدیرکل کار کردستان با بیان اینکه تلاش شبانه روزی برای رفاه و آسایش مردم از مهمترین اولویت ها و وظایف وزارت کار است، با اشاره به جهاد تبیین مد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از ادارات، بانک ها و سازمان های زیر مجموعه وزارت کار در کردستان خواست با امید آفرینی و ایجاد شور و شعف در جامعه، خدمات نظام و دولت را برای مردم تبیین و خدمات ارزنده ادارات و دستگاه های خود را اطلاع رسانی نمایند.

پیشکاری گشاده رویی، برخورد محترمانه و خدمت صادقانه با مراجعین را از اولویت های وزارت کار و ادارات تابعه این وزارتخانه در استان خواند و اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به کردستان ثابت می کنیم همدلی، وفاق و همکاری در بین ادارات زیر مجموعه وزارت کار در کردستان و جامعه کارگران، کارفرمایان، تعاونگران، کارآفرینان، بازنشستگان و جامعه بزرگ کار و تولید استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه در دولت سیزدهم خدمات ارزنده ای در حوزه های کشاورزی، عمران، اقتصادی و آب در استان به مدیریت استاندار کردستان انجام شده است، به انتقال آب شرب سد آزاد به شهرستان سنندج اشاره کرد و آن را از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت سیزدهم دانست.

رئیس شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در کردستان با اشاره به برکات این سفر ها برای استان، به سفر تاریخی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به کردستان در اردیبهشت ماه ۱۳۸۸ اشاره کرد و با بیان اینکه بیمارستان کوثر، کارخانه لاستیک بارز و… از برکات این سفر بود، اظهار داشت: هزاران نفر از جوانان کردستانی به برکت این سفر مشغول به کار شده اند و شیرینی این سفر در کام مردم کردستان هر روز شیرین تر و گواراتر می شود.

رییس جمهور و هیات دولت قرار است روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته مهمان مردم کردستان باشند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=20435
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.