حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

دوازدهم فروردین روز تحقق آرمان‌های مقدس ملتی رنجیده و ستم دیده است

  • کد خبر : 8238
  • 12 فروردین 1402 - 10:08
دوازدهم فروردین روز تحقق آرمان‌های مقدس ملتی رنجیده و ستم دیده است
امام جمعه دهگلان با بیان اینکه دوازدهم فروردین روز تحقق آرمان‌های مقدس ملتی رنجیده و ستم دیده است، گفت: حضور ۹۸ درصدی ملت شریف ایران اسلامی در رفراندوم پیام رسان استقامت در عقیده و باور بر کارایی دین و حکومت در کنار همدیگر است.

ماموستا عبدالسلام محمدی امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی اظهار داشت: دوازدهم فرردین به عنوان یک روز تاریخی و به یاد ماندنی و شکوه حماسه حضور اکثریتی مردم متدین ایران اسلامی برای تشکیل حکومت اسلامی ومردم سالاری دینی بود.

وی ادامه داد: این روز به عنوان نماد بزرگ حکومت دینی در جهان شناخته شد و باعث دلگرمی و امیدواری مسلمانان و نقطه ایجاد شعله های خیزش بر علیه جهانخوران و طاغوتیان شد.

به گفته ماموستا محمدی دوازدهم فروردین روز تحقق آرمان‌های مقدس ملتی رنجیده و ستم دیده دوران طاغوت است که سالیان متمادی در فقر و تنگدستی، اسارت، زندان، تبعید و شکنجه و تحمل سختی ها بود که منجر به عزتمندی ملت شریف ایران اسلامی شد.

وی افزود: حضور ۹۸ درصدی ملت شریف ایران اسلامی در رفراندوم پیام رسان استقامت در عقیده و باور بر کارایی دین و حکومت در کنار همدیگر و لزوم اجرای احکام دینی و شریعت اسلامی در پایه های نظام اسلامی و پایبندی به اسلام و ارزش های والای انسانی آن بود.

امام جمعه دهگلان ضمن تبریک این ایام به خدمت ملت شریف ایران اسلامی و مردم متدین و اصیل کوردستان که در دوران دفاع مقدس حماسه های ماندگار را در تاریخ این مرز و بوم آفریدند، افزود: از مسئولین و کارگزاران خدوم و مخلص نظام مقدس انقلاب اسلامی خواستاریم با خدمات مخلصانه و پی گیری های مجدانه در رفع مشکلات و کاستی ها و بخصوص سروسامان دادن به وضع معیشتی و اقتصادی جامعه کوشا بوده و در مسیر خدمت به مردم متدین که صاحبان اصلی انقلاب و ولی نعمت نظام و انقلاب باشند

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد عزت و سربلندی مردم شریف ایران اسلامی و بخصوص استان کردستان و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تمام عالم هستیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=8238
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.