حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1
امام جمعه سنندج:

دهه فجر، یادآور روزهای رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است

  • کد خبر : 28291
  • 20 بهمن 1402 - 14:00
دهه فجر، یادآور روزهای رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است
امام جمعه سنندج گفت: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و معرفی این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: دهه فجر، یادآور روزهای رهایی ملت ایران از ظلم و استکبار جهانی است.

وی افزود: احیای ارزش‌های اسلامی در ایران و معرفی این ارزش‌ها و آرمان‌ها به سراسر دنیا از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه کارگران و بازنشستگان در همه عرصه‌ها به ویژه در زمان جنگ تحمیلی در جبهه‌های حق علیه باطل اشاره نمود و خاطرنشان کرد: کارگران از اقشار تاثیرگذار در جامعه هستند بنابراین نباید حق و دستمزد آنها با تاخیر پرداخت شود و مسئولان دولت سیزدهم در این زمینه باید احساس مسئولیت بیشتری کنند.

امام جمعه سنندج بیان کرد: شهرستان دهگلان یکی از مراکز تولید محصولات کشاورزی استان است و حال سیب زمینی کاران این منطقه نیازمند حمایت و پشتیبانی در راستای فروش محصولاتشان هستند.

ماموستا رستمی یادآور شد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، دشمنان تصور می کردند بعد از مدت زمان کوتاهی می توانند این انقلاب را از بین ببرند وقتی اینگونه نشد جنگ نابرابری را علیه کشورمان آغاز کردند.

وی ادامه داد: وقتی با جنگ سخت هم نتوانستند به اهدافشان برسند، ایران اسلامی را تحریم اقتصادی کردند ولی بعد از گذشت ۴۵ سال با همراهی و پشتیبانی مردم و تلاش جهادی مسئولان، کشورمان قوی تر از گذشته شده است و این نشان می دهد نقشه های استکبار و بدخواهان این سرزمین به جایی نرسیده است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28291
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.