حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
فرمانده سپاه شهرستان مریوان:

دفاع مقدس مظهر ايستادگي در برابر دشمنان انقلاب است

  • کد خبر : 18133
  • 04 مهر 1402 - 9:12
دفاع مقدس مظهر ايستادگي در برابر دشمنان انقلاب است
فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: دفاع مقدس مظهر حضور و ايستادگي ملت ايران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

قیصر امیدی فرمانده سپاه شهرستان مريوان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهارداشت: یاد همه شهدا، رزمندگان و ایثارگران حاضر در جنگ تحمیلی را گرامی می‌داریم و حماسه بزرگی را که ارتش، سپاه و نیرو‌های مردمی بسیج در جنگ هشت ساله رقم زدند را هرگز از یاد نخواهیم برد.

وی گفت: دفاع مقدس مظهر حضور و ايستادگي ملت ايران در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است.

فرمانده سپاه مریوان خاطر نشان کرد: حدود ۳۵ سال از اتمام جنگ تحمیلی و جنگی که بر ما تحمیل شده است می‌گذرد و سن رزمندگان دفاع مقدس قریب ۵۰ یا ۶۰ ساله هستند و این یک وظیفه اخلاقی است که حرمت و شأن منزلت رزمندگان، ایثارگران و خانواده‌های شهدا حفظ شود و واجب است.

وی اشاره کرد: بعد از شکل‌گیری انقلاب اسلامی و خروج نیروهای آمریکایی از کشورمان شرایط برای کسانی که از داخل کشور دوستدار آنها بودند موجب شد که از ایران خارج شوند.

امیدی خاطر نشان کرد: دشمن در حوزه خاورمیانه همسایه غربی را تحریک و پشتیبانی می‌کردند در بدترین شرایط زمانی که ما در حال چینش نیروهای انقلابی و درگیر مشکلات داخلی بودیم یک جنگ از غرب کشور به ما تحمیل شد رزمندگان و ایثارگرانی که اینجا حضور دارند میدانند که شرایط و وضعیت ارتش، سپاه و داخل کشور چگونه بوده است. زمانی که جنگ از طرف غرب کشور بر ما تحمیل شد و بسیاری از مردم به بسیج، ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران ملحق و سازماندهی شدند و به لطف خدا نیات شومی را که آمریکایی‌ها در پشت صحنه داشتند محقق نشد و صدام که محرک اصلی آنها بود شکست خورد.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان تصریح کرد: این جنگ از طرف تقریباً حدود ۴۰ کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم بر ما تحمیل شد به کمک یگان‌های نظامی، انتظامی و خصوصاً مردم غیور و شرافتمند ایران یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران را از دست ندادیم بلکه دستاوردهای زیادی در دفاع مقدس حاصل شد.

وی گفت: در طول دفاع مقدس مردم پشتیبان و همیشه در صحنه بودند و با وجود ۳۵ سال که از جنگ تحمیلی می‌گذرد اکنون آنها هستند که انقلاب را حفظ کرده اند.

امیدی بیان کرد:  مردم ما در دوران دفاع مقدس صحنه‌های زیبایی را فتح کردند و به نحو شایسته‌ای مشت محکمی بر دهان دشمنان کوبیدند و به حرمت خون شهدا و فداکاری‌های رزمندگان اسلام امروز امنیت قابل قبول و شایسته‌ای در سطح کشور حاکم است و أن شاءالله این امنیت‌ها تداوم داشته باشد.

وی در خاتمه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران سرداران عزیزی را در دوران دفاع مقدس جنگ تحمیلی پرورش داد که اکنون در سلسله مراتب نیروهای مسلح از سطح نیروهای یگان سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی شرف حضور دارند که این گنجینه دفاع مقدس است و باید قدرشناس این افراد باشیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=18133
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.