حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

دفاتر کمیته امداد کردستان آماده دریافت زکات فطریه است

  • کد خبر : 9366
  • 30 فروردین 1402 - 11:03
دفاتر کمیته امداد کردستان آماده دریافت زکات فطریه است
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان گفت: دفاتر این نهاد در شهرهای مختلف استان، آماده دریافت زکات فطریه و کفارات روزه داران و توزیع آن در بین نیازمندان در سریعترین زمان ممکن است.
 منصور بیننده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، اظهار کرد: کمیته امداد هرساله در ماه مبارک رمضان در کنار برنامه اطعام نیازمندان، اکرام ایتام و دیدار با خانواده های تحت حمایت و کمک به آزادی زندانیان، نسبت به جمع آوری زکات فطریه و کفارات و توزیع آن در بین خانواده‌های نیازمند اقدام می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۳ هزار خانواده نیازمند در سطح استان تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به تمام دفاتر کمیته امداد و یا مراجعه به همه مراکز نیکوکاری فطریه خود را به این خانواده ها اهدا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اضافه کرد: همچنین خیران می توانند از طریق روش الکترونیکی و با شماره گیری کد دستوری #۰۸۷۸۸۷۷ و یا با واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۵۳ فطریه خود را برای نیازمندان استان واریز کنند.

وی با بیان اینکه زکات فطریه ای که جمع آوری می‌شود شامل فطریه عام، سادات، کفاره عمد و کفاره غیرعمد است، یادآور شد: مبالغ واریزی در سریعترین زمان به حساب سرپرستان خانوار زیرپوشش این نهاد واریز خواهد شد.

بیننده اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) تلاش می‌کند زکات جمع آوری شده را هدفمند هزینه کرده و آن را میان مددجویان و نیازمندان استان توزیع کند تا بخشی از مشکلات محرومان جامعه رفع شود.

در حال حاضر۷۳ هزار و ۴۹۹ خانوار در قالب ۱۵۳ هزار نفر در سطح استان زیرپوشش این نهاد قرار دارند که ۳۲ هزار و ۸۰۰ نفر از این تعداد زنان سرپرست خانوار هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9366
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.