حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

دعوت ماموستاهای اهل سنت کردستان به حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان / مردم در سخت ترین شرایط هم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند

  • کد خبر : 2422
  • 12 آبان 1401 - 8:38
دعوت ماموستاهای اهل سنت کردستان به حضور حداکثری در راهپیمایی ۱۳ آبان / مردم در سخت ترین شرایط هم حامی اصلی انقلاب اسلامی هستند
فردا 13 آبان است، روزی که به نام بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده نامگذاری شده است، در این روز دانش آموزان با حضور در راهپیمایی بار دیگر بر دهان استکبار می کوبند و نشان خواهند دارد که همانند همیشه پای این انقلاب خواهند ایستاد و راه شهیدان را ادامه خواهند داد، در این راستا بار دیگر ماموستاهای اهل سنت کردستان مردم را به حضور پرشور در این راهپیمایی فراخواندند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، فردا ۱۳ آبان است، روزی که به نام بسیج دانش آموزی و شهادت حسین فهمیده نامگذاری شده است، در این روز دانش آموزان با حضور در راهپیمایی بار دیگر بر دهان استکبار می کوبند و نشان خواهند دارد که همانند همیشه پای این انقلاب خواهند ایستاد و راه شهیدان را ادامه خواهند داد.

در این راستا بار دیگر ماموستاهای اهل سنت کردستان مردم را به حضور پرشور در این راهپیمایی فراخواندند.

امام جمعه موقت سنندج: ۱۳ آبان روز استکبارستیزی دشمنان و پیروزی انقلاب اسلامی است

ماموستا امین راستی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اظهار داشت: در شرایط کنونی وفاق و وحدت می تواند جوابی دندان شکن به دشمنان اسلامی باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن با هجمه های فرهنگی و تحریم ها در پی ضربه زدن به نظام است، افزود: ملت ایران با پیروی از رهبر و اتحاد تمامی فتنه ها را خنثی می کند.

امام جمعه موقت سنندج بیان کرد: دشمنان نمی توانند پیشرفت های علمی، اقتصادی، هسته ای، نظامی، سیاسی و فرهنگی ایران را ببینند و هر روز به دنبال توطئه ای تازه هستند که به شکر خدا و آگاهی مردم در نطفه خنثی می شود.

ماموستا راستی با اشاره به این مطلب که ایران در جهان از جایگاه خوبی برخوردار است، یادآور شد: دشمنان به دنبال نابودی  تفکر اسلامی و ایرانی هستند و علما، مسئولان و مردم باید با هوشیاری مانع از این اتفاق شوند.

وی ادامه داد: یوم الله آبان یادآور سه حماسه بزرگ در ایران اسلامی است که ملت ما به ویژه قشر دانشجو و فرهیخته به استکبار جهانی نشان دادند که در دفاع از نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

امام جمعه موقت سنندج وحدت جامعه اسلامی را زمینه ‌ساز غلبه بر جبهه کفر دانست و گفت: با این رویکرد دشمنان اسلام نابود می شوند و دین برحق اسلام بر جهان حاکم می شود.

راهپیمایی ۱۳ آبان یک ظرفیت مهم برای به تصویر کشیدن اتحاد و همدلی ملت ایران در برابر دشمنان است

 ماموستا عبدالسلام محمدی امام جمعه شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار کردتودی با اشاره به حوادث مهم کشور در تاریخ ۱۳ آبان اظهار داشت: حوادث ۱۳ آبان بیانگر آن هستند که دانش آموزان ما در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی به آن بصیرت و آگاهی رسیده بودند که در برابر ظلم و ستم و فساد آمریکایی ها در جامعه ندای اعتراض و مطالبه گری خود را فریاد زدند و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه آمریکا به عنوان رژیمی جنایتکار و مستکبر شناخته می شود افزود: آمریکا رژیمی جنایتکار است که در طول تاریخ همیشه زورگویی خود را نسبت به ملت های ضعیف در تمام جهان روا داشته و بخصوص علیه ملت ایران و انقلاب اسلامی بسیار جنایت های مشهودی داشته است که نمونه آن در طول هشت سال جنگ تحمیلی بود که با کمک به رژیم تجاوزگر عراق و تحریک گروهک های تجزیه طلب علیه ملت ایران اسلامی اقدام نمود.

امام جمعه شهرستان دهگلان با بیان اینکه جنایت های آمریکایی ها علیه ملت ایران مختص به جنگ تحمیلی نبوده است ادامه داد: پس از جنگ تحمیلی تحریم های اقتصادی شدید و هم اکنون نیز با تحریم دارویی علیه مردم ایران آمریکایی ها نقش خود را در افزایش جنایت ها به تصویر کشیده اند.

وی به دوران افول و نابودی رژیم آمریکا اشاره نمود و تصریح کرد: آمریکا امروز در حالت افول و شکست و نابودی است و آن جایگاه تخیلی که خود را به عنوان کدخدای جهانی معرفی می نمود را از دست داده است.

به گفته محمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی با ایستادگی در طول ۴ دهه در برابر زیاده خواهی امریکا، پیام مقاومت را به جهانیان صادر کرده است.

وی با تاکید بر لزوم حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان داشت: ما از ملت شریف ایران اسلامی و از مردم استان کردستان و شهرستان دهگلان می خواهیم تا با حضور پررنگ خود در راهپیمایی ۱۳ آبان که بیان مطالبه گری و بیان موضع در برابر زیاده خواهی امریکا و نظام سلطه است در کنار دانش آموز و دانشجو پیام همدلی و وحدت را در راهپیمایی ۱۳ آبان به گوش دشمن برسانند و با استفاده از ظرفیت ۱۳ آبان وحدت و یکپارچگی خود را به دشمن نشان دهند.

ماموستا فایق رستمی: حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان واجب ملی است

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه واجب ملی است، گفت: حضور هر یک از ما مهر تاییدی بر نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه است و این را دشمنان به خوبی می دانند، لذا فردا همه یکصدا در راهپیمایی شرکت پرشور داشته باشیم.

 

امام جمعه سنندج گفت: در ۱۳ آبان ماه سه رویداد مهم سیاسی رخ داد، یکی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، یکی کشتار دانشجویان و دانش آموزان به دست عمال شاه و دیگری تبعید امام راحل به کشور ترکیه بود.

 

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه ملت ایران، مردمی نجیب و وطن پرست هستند، گفت: ملت ایران در این ۴۰ سال مشکلات بسیاری را متحمل شده است و در زندگی خود فراز و نشیب های فراوانی را تحمل کرده است، ولی هرگز پشت به انقلاب و ولایت فقیه نکرده است که این مایه افتخار و مباهات برای ملتی همانند ایران است.

 

وی با بیان اینکه اقتدار، وحدت و یکپارچگی ملت ایران دنیا را به تنگ و ذلت در آورده است، افزود: همان طور که ملت ایران در ۱۳ آبان سال ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند، امروز نیز همانند اوایل انقلاب پشتیبانی خود را از انقلاب و رهبری ثابت کردند.

 

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ایجاد ناامنی، ناامیدی و یاس از برنامه های کلی و بلندمدت دشمن علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی است، لذا باید بتوانیم بر این برنامه های دشمنان فایق شویم.

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه مبارزه با استکبار جهانی و حضور در مراسم روز دانش‌آموز حاوی پیام روشن ظلم‌ستیزی ملت ایران است، یادآور شد: مردم استان کردستان هیچ‌گاه تن به ذلت و خاری نداده و نمی‌دهند و نسبت به دین، ناموس، وطن و رهبری وفادار، پابرجا و در برابر دشمنان سینه سپر کرده‌اند.

 

این عالم اهل سنت کردستان با اشاره به اینکه تا زمانی مردم حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستند به این مملکت آسیبی نخواهد رسید، تاکید کرد: ملت ایران در این ۴ دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره پشت نظام را خالی نکرده اند و در تمام عرصه های ملی حضوری پرشور و تاریخی داشته اند.

 

ماموستا رستمی در پایان با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه واجب ملی است، گفت: حضور هر یک از ماه مهر تاییدی بر این نظام و پشتیبانی از ولایت فقیه است، و این را دشمنان به خوبی می دانند، لذا فردا همه باید یکصدا در راهپیمایی ۱۳ آیان شرکت پرشور داشته باشیم و زمینه های یاس و حرمان دشمنان انقلاب را فراهم آوریم.

 

جنایت های آمریکا در حق مردم ایران هیچوقت فراموش نخواهد شد

ماموستا ملا هاشم نوری در گفتگو با خبرنگار کردتودی با بیان اینکه ۱۳ آبان یادآور روزهای پرافتخار تاریخ انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در چنین روزی وقایعی مهم در تاریخ معاصر ایران اسلامی رخ داده که می توان به تبعید حضرت امام راحل، کشتار جمعی از دانشجویان انقلابی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکای جنایتکار توسط دانشجویان انقلابی در سال ۵۸ اشاره نمود.

وی با اشاره به جنایت های امریکایی ها علیه مردم ایران اسلامی افزود: آمریکایی ها با تحریک رژیم بعث جنگ هشت ساله ای را به مردم ایران تحمیل نمودند و هواپیمای مسافربری ایران را مورد هدف حمله موشکی قرار دادند و جنگ تحمیلی را مدیریت نمودند و با پشتیبانی مالی و تسلیحاتی حکومت بعث خسارت های بسیاری را به ایران وارد کردند

امام جمعه اهل سنت شهرستان قروه خاطر نشان کرد: پس از آن نیز با تحمیل تحریم های ظالمانه و با جنگ های روانی و تحریک گروهک های تروریستی فشارهای بسیاری را به کشور و به مردم وارد کردند و در زمینه دارویی و در زمینه قطعات هواپیمایی تحریم های بسیاری را ایجاد نمودند که با هیچ یک از قواعد بین المللی سازگار نبود.

به گفته وی هم اکنون نیز آمریکایی ها اعلام می کنند که از اغتشاشگران در داخل ایران حمایت می کنند و این به خوبی نشان می دهد که آمریکا به عنوان کشوری متجاوز به دنبال مقابله با ملت ایران است

ماموستا نوری به جنایت های عظیمی که آمریکایی ها در دیگر کشورهای منطقه مرتکب شده اند اشاره نمود و بیان داشت: آمریکایی ها سال های زیادی است که در کشورهای عراق و افغانستان به کشتار مردم بی گناه روی آورده اند و به دنبال کسب منافع خود از منطقه هستند.

وی با اشاره به ۱۷ هزار شهید ترور در ایران افزود: ترور شخصیت های برجسته علمی و سیاسی یکی دیگر از جنایت های امریکایی ها علیه ملت ایران است که مهمترین آن مربوط به ترور شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

امام جمعه اهل سنت قروه در ادامه سخنان خود با تاکید بر لزوم حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان افزود: امروز باید مردم ایران با شکوه تر از همیشه خشم و انزجار خود از امریکایی ها را با فریاد های مرگ برامریکا در روز ۱۳ آبان به تصویر بکشند و پاسخی قاطع به جنایت های دولت آمریکا دهند.

وی خواستار حضور مردم استان کردستان در راهپیمایی ۱۳ آبان شد و گفت: مردم استان کردستان و مردم شهرستان قروه نیز باید باز هم همچون گذشته حضوری تاثیرگذار در راهپیمایی روز جمعه داشته باشند و نا امیدی دشمنان را رقم بزنند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2422
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.