حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
2
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

دشمن دنبال فتنه‌سازی برای انتقام علیه ملت ایران است

  • کد خبر : 25857
  • 09 دی 1402 - 11:32
دشمن دنبال فتنه‌سازی برای انتقام علیه ملت ایران است
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با بیان اینکه دشمن دنبال فتنه‌سازی برای انتقام علیه ملت ایران است، گفت: در فتنه ۸۸ طرح دشمن برچیده شدن نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی صبح امروز در اجتماع مردمی ۹ دی در سالن آزادی سنندج اظهار داشت: هدف همه پیامبران از آدم تا خاتم دعوت به بندگی و توحید بود و پیامبران آمدند تا دل انسان‌ها را به خدا و دین وصل کنند و آمدند تا برای زمینه‌سازی رشد دین در جامعه، طاغوت‌شکنی کنند.

وی ادامه داد: دشمن ابتدا سراغ مردم کردستان آمد چون به خیال خود فکر می‌کرد که کردستانی‌ها در مقابل نظام و این انقلاب می‌ایستند اما با پایداری و ایستادگی، سرزمین کردستان یک نمونه شد و خون کُرد، فارس، بلوچ و اقشار مختلف مردم ایران از شیعه و سنی در این سرزمین ریخته شد و از سراسر کشور برای دفاع از مردم کردستان سرازیر شدند و دشمن را شکست دادند و این استان محور وحدت شناخته شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل (ره) با پشتیبانی از این ملت در دهان آمریکا زد، افزود: حضور مردم در روز نهم دی برای حمایت از نظام دینی و پشتیبانی از ولایت فقیه، در تاریخ ماندگار شده است.

وی بیان داشت: ملت ایران پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادگی کرده‌اند و با حضور در عرصه‌های مختلف، همه فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود: ملت ایران بصیر، مقاوم با ایمان و متعهد برای دفاع از ارزش‌های انقلاب هستند.

شیرازی یادآورشد: ملت ایران در جنگ تحمیلی هم با سلاح نجنگید بلکه با ایمان و عشق به خدا جنگ را پیش برد و دشمن را شکست داد و صدام هم سقوط کرد که این نتیجه مبارزه با ملت ایران و اسلام بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ادامه داد: در جنگ تحمیلی هدف دشمن این بود که با نگاه مادی و جهان بینی غربگرا، نظام اسلامی را زمین بزنند و طبق محاسبات مادی تصور این بود که سران ارتش فرار کرده و یا از بین رفته‌اند و تشکیلات نظامی قوی در کشور وجود ندارد و نیروهای موجود نمی‌توانند کشور را در مقابل تهاجم رژیم بعث دفاع کنند؛ غافل از اینکه این نظام وابسته به خدا و دل ملت است.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع بیان کرد: ملت ایران با حماسه آفرینی ۹ دی، به دنیا، استکبار، کفار، مشرکان و منافقان ثابت کرد که با همه ملت‌ها متفاوت هستند

حجت الاسلام شیرازی ادامه داد: دشمن در دوران دفاع مقدس پی برد که نمی‌تواند ملت ایران را شکست دهد و از انقلاب و ارزش‌های انقلابی جدا کند به دنبال ایجاد فتنه در کشور افتاد.

وی با بیان اینکه گام‌های اول فتنه در سال ۱۳۶۸ برداشته شد و آرام آرام دشمن فتنه‌ها را گسترش داد، ادامه داد: در سال ۱۳۸۴ عنوان فتنه را اعلام کردند و گفتند بناست جنبش سبز انقلاب ایران را ساقط کند، با برنامه ریزی‌های کنگره آمریکا ۱۰ میلیون دلار تخصیص داده شد.

حجت الاسلام شیرازی گفت: در اواخر سال ۱۳۸۷ کنگره آمریکا با درخواست رئیس جمهور آمریکا ۴۰۰ میلیون دلار برای فتنه اندازی در ایران تخصیص داد، وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که با مخالفان داخلی ایران از طریق فضای مجازی «توئیتر» ارتباط داریم تا نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: برخی افراد که دستگیر شدند اعتراف کردند که از خارج از کشور پول گرفته‌اند تا برای براندازی انقلاب با رمز عملیات «تقلب» اقدام کنند چون تقلب رمز آشوبشان بود.

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار داشت: در فتنه ۸۸ طرح دشمن برچیده شدن نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

جانشین عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنانش گفت: یکی از دلایل محبوبیت شهید قاسم سلیمانی این است که در کنار ملت بود.

حجت الاسلام و المسلیمی شیرازی تاکید کرد: بیش از ۴۰ سال است که مردم این نظام پای دین، انقلاب و ارزش‌ها ایستاده‌اند و از آرمان‌هایشان عقب‌نشینی

دشمن به دنبال فلج کردن انقلاب اسلامی با یک کودتای تمام عیار سیاسی بود

در ادامه حجت‌الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ابتدای این مراسم اظهار داشت: حماسه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی ثابت کردند که همیشه دل در گرو این انقلاب و نظام دارند.

وی گفت: دشمن به دنبال فلج کردن انقلاب اسلامی با یک کودتای تمام عیار سیاسی بودند اما مردم فهیم و با بصیرت ما ملت ایران را اعتلا بخشیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=25857
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.