حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
4
در گفتگو با ماموستای اهل سنت کردستان؛

دشمن به دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام است

  • کد خبر : 2618
  • 15 آبان 1401 - 8:55
دشمن به دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام است
ماموستا سعیدیان با تاکید برضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان، افزود: دشمن به دنبال قرار دادن مردم در برابر نظام مقدس اسلامی است.

ماموستا رئوف سعیدیان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی،در واکنش به سخنان مولوی عبدالحمید امام جمعه اهل سنت زاهدان اظهار داشت: در این برهه از زمان که کشور نیاز به وحدت و همبستگی مضاعف دارد و دشمنان دین و ملت مترصد کوچکترین بهانه هستند تا امنیت کشور را مختل کنند چنین سخنانی از یک عالم دینی دور از انتظار بود.

وی افزود: امروز برای همه روشن شده است که لیدرهای اغتشاشات آنهایی که وارد خیابانها می شوند و اموال مردم را تخریب می کنند نه مردم عادی هستند و نه دغدغه کشور را دارند و اینها همان جماعت ضد دین و ضد کشورند که نه به خدا اعتقاد دارند و نه دوستدار ملت ایران هستند پس رسالت ما این است تا جوانان مان را در مقابل این دسیسه ها آگاه کنیم نه اینکه به نفع دشمن آب در آسیاب دشمنان انقلاب بریزیم.

این ماموستای اهل سنت بیان داشت: انتظار می‌رفت که امام جمعه محترم اهل سنت در زاهدان با درک این واقعیت ها سخن می گفت.

ماموستا سعیدیان در ادامه افزود: امام جمعه زاهدان از رفراندوم گفتند این در حالی است که کل دنیا دیروز در تهران و شهرهای دیگر شاهد رفراندوم مردم برای تایید نظام بودند و مردم با حضور گسترده خود نظام یک بار دیگر مهر تایید به این انقلاب و این نظام زدند.

وی گفت: در این برهه زمانی از علما انتظار می رود که زبانشان زبان مشترک وحدت و همبستگی باشد چرا که امروز همه ما شیعه و سنی و هر کس که ذره ای دغدغه دین و انقلاب را دارد باید در یک جبهه واحد علیه کفر و استکبار بایستد .

ماموستا سعیدیان خاطر نشان کرد: باید مراقب دسیسه های دشمنان باشیم چرا که دشمنان ایران, آشوب, تجزیه و چند دستگی این کشور و انقلاب را می خواهند و لازم است که ما در یک ید واحد در جبهه دین برای دفاع از کشور و انقلاب نقش آفرینی کنیم .

وی با اشاره به اینکه دشمنان اصلی ما اسرائیل آمریکا و انگلیس هستند افزود: به رغم توطئه های دشمنان در سایه بصیرت و هوشیاری ملت، ایران اسلامی در برابر توطئه های استکبار ید واحد دارد و با وحدت و همبستگی خود این بار نیز نقشه شوم دشمن را نقشه بر آب خواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=2618
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.