حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
امام جمعه دهگلان:

دشمن بداند که خون شهدای مظلوم فلسطین پایمال نخواهد شد

  • کد خبر : 19383
  • 26 مهر 1402 - 9:00
دشمن بداند که خون شهدای مظلوم فلسطین پایمال نخواهد شد
امام جمعه دهگلان گفت: حمله به بیمارستانی که زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه را درمان می‌کند، آخرین نمونه از حملات صهیونیستی است که از اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی خالی می‌باشد.

ماموستا عبدالسلام محمدی صبح امروز و در گفتگو‌ با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با محکوم نمودن حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در ادامه جنایات ننگین خود در حق ملت مظلوم فلسطین، با مرتکب شدن این جنایت ددمنشانه و هولناک، یکبار دیگر خوی درندگی و وحشی‌گری خود را به همه جهانیان نشان داد و اثبات کرد کوچک‌ترین پایبندی به اصول و قواعد حقوق بین‌الملل در زمان جنگ را ندارد.

وی در ادامه گفت: بدون شک خون شهدای مظلوم این حادثه پایمال نخواهد شد و عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطینی جزم‌تر خواهد شد و سرزمین‌شان را از لوث وجود اشغالگران صهیونیستی پاک خواهند کرد.

امام جمعه شهرستان دهگلان تأکید کرد: باید جامعه جهانی و سازمان ملل متحد و شورای امنیت سازمان ملل به مسئولیت بین‌المللی خود در بررسی سریع تبعات این جنایت جنگی و پیگرد قانونی جنایتکاران صهیونیستی عمل نمایند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان دهگلان در ادامه اضافه کرد: حمله به بیمارستانی که زنان، کودکان و غیرنظامیان بی‌گناه را درمان می‌کند، آخرین نمونه از حملات صهیونیستی است که از اساسی‌ترین ارزش‌های انسانی خالی می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: این کشتار نشانگر عهده‌داری و هدایت این جنگ توسط دولت کینه‌توز آمریکاست؛ جنگی که با هدف نابودی کامل مردم غزه صورت خواهد گرفت، چنین جنایاتی نشانگر خوی متوحش صهیونیستهاست که به خوبی خود را نشان داده است، اگر دشمن فکر می‌کند که کشتار غزه، میتواند سرپوشی بر شکستهایش باشد، در توهم به سر می‌برد.

امام جمعه دهگلان با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونسیتی در بمباران بیمارستان فلسطینیان افزود: ما روحانیون و ائمه جمعه و جماعت شهرستان دهگلان به طور قاطعانه این جنایت وحشیانه را که نقض صریح قوانین و عرف بین‌الملل است محکوم کرده و ادامه جنایات این رژیم در حق غیرنظامیان در غزه به رغم درخواست‌های مکرر بین‌المللی برای توقف آن را محکوم می‌کنیم.

محمدی در پایان عنوان کرد: انتظار می‌رود که جامعه بین‌الملل در برابر این جنایت خطرناک باید سیاست تعامل دوگانه در اجرای قوانین انسانی بین‌المللی در خصوص جنایات رژیم صهیونیستی را کنار بگذارد و این مستلزم بکارگیری موضعی جدی و قاطع در رابطه با حمایت از ملت مظلوم فلسطین است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19383
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.