حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
امام جمعه موقت سنندج:

دشمن با انجام ترورهای مذبوحانه به جایی نمی‌رسد

  • کد خبر : 26292
  • 15 دی 1402 - 13:40
دشمن با انجام ترورهای مذبوحانه به جایی نمی‌رسد
امام جمعه موقت سنندج ضمن محکومیت حادثه تروریستی کرمان و شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از هموطنان، گفت: دشمن دائم در کمین است اما بداند که با انجام ترورهای کور و مذبوحانه راه به جایی نخواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ماموستا معروف خالدی در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: حادثه تروریستی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کرمان، در نهایت شرارت و توسط افراد کوردل و مذبوحانه انجام شد و محکوم است.

وی افزود: دشمن می‌خواهد با انجام کارهای تروریستی بین مسلمانان و مذاهب مختلف تفرقه ایجاد کند و هدفش نابودی جهان اسلام است؛ بنابراین باید مراقب دسیسه دشمن بود.

امام جمعه موقت سنندج بر لزوم هوشیاری در برابر توطئه های دشمن تاکید کرد و افزود: مردم کردستان که دست پرورده مساجد هستند، همیشه شعارشان این است در هر نقطه ای از دنیا یک نفر خونش به ناحق ریخته شود، محکوم است.

ماموستا خالدی به جنایات رژیم صهیونیستی و کشتار مردم غزه اشاره داشت و گفت: به راستی زنان و کودکان غزه چه گناهی کرده‌اند که رژیم منحوس صهیونیستی دائم در حال به خاک و خون کشیدن آنهاست.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها بر ضرورت پیروی از دستورات خداوند و پیامبر(ص) برای رسیدن به سعادت تاکید و اظهار کرد: زنان قدر حجاب اسلامی را بدانند؛ چراکه پوشش مناسب و اخلاق اسلامی، مایه حفط شرافت و مانعی در مقابل آسیب هاست.

نمازگزاران سنندجی، امروز _جمعه پانزدهم دی_ در مسجد جامع این شهر با فریادهای الله‌اکبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت تروریستی کرمان را محکوم کرده و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کردند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=26292
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.