حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4
کارشناس مسائل سیاسی:

دشمنی‌های منافقین و دیگر مزدوران تروریست با جمهوری اسلامی پایان نخواهد داشت

  • کد خبر : 12428
  • 28 خرداد 1402 - 9:17
دشمنی‌های منافقین و دیگر مزدوران تروریست با جمهوری اسلامی پایان نخواهد داشت
 کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه گروهک منافقین همیشه به دنبال دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: مزدوران تروریست همیشه در حال خدمت به اربابان آمریکایی و صهیونیستی خود هستند و دشمنی انان با نظام مقدس جمهوری اسلامی پایان ندارد.

محمدرضا احمدی کارشناس مسائل سیاسی امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، با بیان اینکه منافقین با اجرای عملیات‌های تروریستی در ایران اسلامی به مانند ستون پنجم دشمن عمل کردند اظهار داشت: منافقین نشست های مشترکی با رژیم بعث و با شخص صدام حسین داشتند و در این نشست ها برای نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی برنامه ریزی می کردند.

وی با بیان اینکه بنی صدر در آغاز جنگ تحمیلی اهداف منافقین را پیاده سازی میکرد افزود: در شرایطی که کشور در مناطق مرزی و در جبهه های جنگ به مهمات و تجهیزات نظامی نیاز داشت، بنی‌صدر از رسیدن مهمات و ارسال تجهیزات به نیروها خودداری می کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: تا زمانی که منافقین با حمایت بنی صدر در جبهه های جنگ نفوذ داشتند، ایران نتوانسته بود پیشروی در جنگ داشته باشد و نقاط مختلف کشور در حال تصرف توسط رژیم بعث بود.

به گفته وی با عزل بنی صدر توسط امام راحل معادلات جنگ تحمیلی تغییر یافت و رژیم بعث عقب نشینی های خود را آغاز کرد تا جایی که دیگر قادر به ادامه نبرد در برابر ایران اسلامی نبود.

احمدی با اشاره به اینکه گروهک منافقین همچنان در حال مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلاتی است افزود: امروز هم میبینیم که این گروهک شکست خورده همچنان در کشورهای اروپایی حضور دارند و با برگزاری نشست های مختلف در کشورهای غربی سعی درخوش خدمتی به امریکا و صهیونیسم دارند.

وی تصریح کرد: بدون شک دشمنی های گروهک منافقین و دیگر مزدوران شبیه به انان با ایران اسلامی پایانی نخواهد داشت و باید همیشه آگاهانه و هوشیارانه در برابر توطئه های انان ایستاد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12428
  • ارسال توسط : گ ظ

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.