حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
3
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی هستند

  • کد خبر : 27908
  • 14 بهمن 1402 - 13:12
دشمنان به دنبال ایجاد انحراف در مسیر انقلاب اسلامی هستند
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امروز که دشمن خود را در توطئه‌های گذشته ناکام می‌بیند با استفاده از دسیسه‌های مختلف تلاش می‌کند تا مردم و انقلاب اسلامی را از مسیر خود منحرف کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتودی، سردار امان‌الله گشتاسبی صبح امروز در دیدار با مردم دیواندره اظهار داشت: امروز سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی را در شرایطی جشن خواهیم گرفت که بر قله‌های افتخار درهمه عرصه‌ها ایستاده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه عقبه و تاریخ این انقلاب به همت ملت و همه کسانی که دل در گرو ایران سرافراز داشتند به اینجا رسید افزود: مردم ایران سالها قبل و به واسطه پیروزی انقلاب اسلامی دست دنیای استکبار، آمریکا و همه کسانی که به دنبال غارت این نظام و این کشور بودند را کوتاه کردند و امام راحل آمد و ثابت کردند که می‌شود در گرو توکل به خدای متعال و تاسی از قرآن عظیم بر روی پای خود ایستاد و استقلال و آزادی و حریت را برای ملت خود به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی به مانند الگویی برای تمام مسلمان و ملت‌های آزاده تبدیل شده است و این از بزرگترین و پر افتخارترین دستاوردهای این انقلاب است.

سردار گشتاسبی افزود: روحانیت و علمای شیعه و سنی ما آن روزها  با تبعیت از فرمایشات امام (ره) این انقلاب عظیم جهانی را بر اساس سه مطلب مهم و استراتژیک آنچنان بنیان نهادند که بعد از ۴۵ سال همچنان به عنوان الگو برای تمام کشورهای آزادی خواه است.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه خاطر نشان کرد: دشمن سال‌ها است که به دنبال ایجاد انحراف و سرنگونی این نظام بوده است.

وی افزود: ایام الله دهه فجر یادآور روزهایی است که هیچ گاه از یادها نخواهد رفت چرا که در این ایام با پشتوانه قدرت الهی و با رهبری امام راحل و سکانداری مقام معظم رهبری به کمک مردم آمد و دشمنان دین و نظام در این تاریخ ناامید شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=27908
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.