حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان:

دروغ‌پراکنی مهمترین دسیسه دشمن در جنگ روانی است

  • کد خبر : 24387
  • 10 مهر 1402 - 10:26
دروغ‌پراکنی مهمترین دسیسه دشمن در جنگ روانی است
مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، و تبیین و تحلیل‌های مستند از سوی شبکه تبلیغ و جبهه رسانه‌ای انقلاب، جهت معرفی اهداف و مصادیق جنگ ادراکی دشمن، حقیقتا می‌تواند تا حد زیادی دسیسه دشمن را خنثی کند و دروغ پراکنی مهمترین دسیسه دشمن در جنگ روانی است. 

بتول سرکانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کُردتوی با اشاره به فتنه آمریکایی صهیونیستی سال گذشته، اظهار داشت: آنچه که دراغتشاشات سال گذشته اتفاق افتاد یک سناریو دروغ بود که توسط دشمن رقم خورد.

وی افزود: پیشرفت‌های علمی امروز کشور دشمنان را در حیرت و دستپاچگی قرار داده و آن‌ها را از تحلیل فناوری‌های بومی از جمله پیشرفت‌های دفاعی پهپادی عاجز کرده بود به همین خاطر اینچنین آزادگی را برنتافت و با بازی دروغی که به راه انداخت اغتشاشات و شلوغی‌های سال گذشته را به واسطه افراد خود فروخته، سد راه انقلاب قرار داد.

مسئول بسیج جامعه زنان کردستان خاطر نشان کرد: دشمن در اغتشاشات اهداف خود را با دروغ‌پردازی به کار برد تا بدین شکل بتواند به اهداف شوم خود در مورد این انقلاب، قدرت و جایگاه آن برسد که خوشبختانه در این راه با وجود رهبر فرزانه انقلاب و مردم هوشیار به هدف خود نرسید.

وی گفت: اینکه چرا دشمن در هر دروغی که می‌‎گوید با درب بسته روبرو می‌شود  به دلیل این است که مردم به نیت شوم آنها پی برده‌اند و در خصوص دروغ‌هایی که سال گذشته برای التهاب آفرینی و شعله‌ور نگه‌داشتن فتنه انجام شد به خوبی آگاه بودند.

سرکانی افزود: دشمنی دشمنان از دوربین رسانه با ترویج و توصیه به خشونت‌های بی‌سابقه، اهانت به نمادهای دینی و ملی و انقلابی، زیر پاگذاشتن علنی ارزش‌های اخلاقی، ارائه فرمان کشتن مردم بی‌گناه و …. برای مردم آشکار شد.

به گفته وی امروز همه مسئولین وظیفه‌مندند که بصورت تبیینی جهادی‌وار وارد عمل شوند تا دست بیرون آمده دشمن از آستین استکبار برای مردم برملا شود.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع، و تبیین و تحلیل‌های مستند از سوی شبکه تبلیغ و جبهه رسانه‌ای انقلاب، جهت معرفی اهداف و مصادیق جنگ ادراکی دشمن، حقیقتا می‌تواند تا حد زیادی دسیسه دشمن را خنثی کند چرا که دروغ‌پراکنی مهمترین دسیسه دشمن در جنگ روانی است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24387
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.