حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
اشک تمساح تجزیه‌طلبان خریدار نداشت؛

دروغ‌هایی که از سایه بیرون خزیدند!

  • کد خبر : 16960
  • 26 شهریور 1402 - 8:09
دروغ‌هایی که از سایه بیرون خزیدند!
۲۵ شهریور ۱۴۰۲ رسید و فضای مجازی پر شد از دعوت به اغتشاش، از دعوت به اعتصاب، از دعوت به آشوب و بالاخره در تمنای رسیدن به نقشه نهایی خود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، واقعه‌ای روز ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ رخ داد، این اتفاق هنوز به عنوان یک حادثه قضاوت می‌شود امّا سوژه این حادثه تبدیل به اسم رمز شروع یک تهاجم چندوجهی علیه ایران شد.

حوادث بعدی نشان داد دست‌ها روی ماشه بود و بلوک معارض، منتظر یک فرصت بودند؛ تا جایی که از بررسی ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ تا امروز، تنها به یک نتیجه خواهیم رسید، فوت مهسا تبدیل به پروژه شد تا همه عوامل دست به دست هم دهند تا بتوانند به اهداف شوم خود که غلبه بر نظام بود، برسند اما غافل از اینکه مردم دیگر گول نقشه‌های شومشان را نخواهد خورد.

پیاده نظام این جنگ نیز ذهن‌های مسخ شده‌ای بودند که قوه تحلیل آنان زیر بمباران دروغ نابود شده است. میدان نبرد هم فضای مجازی بود که در مدت‌هاست در اشغال ارتش آمریکا قرار دارد.

اما ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ رسید و فضای مجازی پر شد از دعوت به اغتشاش، از دعوت به اعتصاب، از دعوت به آشوب و بالاخره رسیدن به نقشه نهایی خود…

از همان ابتدا مردم را به اعتصاب دعوت کردند و از همان ابتدای صبح و قبل از طلوع خورشید فیلم‌هایی گرفته شد و گفتند که مغازه‌داران شهرهای مختلف کُردنشین اعتصاب کرده‌اند اما ۲۵ شهریور مصادف با ۳۰ صفر شهادت امام رضا(ع) و تعطیل رسمی در کشور بود و همه مغازه ها تعطیل بود اما آنها به ظاهر اعتصاب عمومی را اعلام کردند.

پروژه و پروژه‌هایی از این قبیل که تازگی ندارد و اینها همیشه برای رسیدن به اهداف خود دست به هر کاری میزنند و هر کسی را مهره و ابزار خود می‌کنند. کرامت انسانی در میان گروهکها و اپوزیسیون ضدانقلاب و ضد مردم هیچ جایگاهی ندارد. پارسال مهسا امینی مورد سواستفاده این عناصر قرار گرفت و برای ادامه راه و احساساتی کردن مردم، امسال نقشه ترور امجد امینی کشیده شد.

اما وقتی دیدند کار از جایی پیش نمی رود به دروغ متوسل شدند و دستگیری پدر مهسا امینی را جهت جریحه‌دار کردن مردم و کشاندن آنها به سمت خانه مهسا امینی پیش کشیدند اما تکذیب شد و سپس و ضد انقلاب نقشه ترور امجد امینی، پدر مهسا امینی را طراحی کرده بودند که توسط نیروهای اطلاعاتی خنثی وافراد مذکور بازداشت شدند.

آقای امجد امینی و خانواده ایشان باید کلاه خود را قاضی کرده و با وجدان خود تصمیماتی برای جلوگیری از ریختن خونهای ناحق بگیرند، وقت آن رسیده که بدانند مورد استفاده ابزاری افرادی عقده‌ای و مغرض قرار گرفته‌اند که هیچ بویی از انسانیت نبرده و نخواهند برد.

اما ماجرا به اینجا ختم نشد و فردی به نام فردین جعفری بعد از ظهر ۲۵ شهریور ماه پس از نزدیک شدن به یکی از مقرهای نظامی و بی‌توجهی به هشدارهای چندباره ماموران، پس از ورود به منطقه ممنوعه برابر مقررات از سوی ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و زخمی شده است، اما بارها جهت اغتشاش و جریحه دار کردن مردم مرگ او را اعلام کردند اما بعد از چند ساعت که دیدند خبری نیست دوباره تکذیب می‌کردند.

خنثی‌سازی حمله مسلحانه به تجمع غیرقانونی در سقز 

همچنین عناصر یک تیم وابسته به گروهکهای تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به تجمع غیرقانونی در سقز تیراندازی کنند بازداشت شدند، از این تیم چهارنفره سه قبضه اسلحه کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه‌زنی، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است.

همراه داشتن لباس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نشان دهنده‌ی سناریوی شلیک به تجمع کنندگان و انتساب این عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است.

دستگیری ۱۴ عضو گروهک‌های تروریستی در کردستان

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان از بازداشت ۱۴ نفر از عوامل و هسته‌های تشکیلاتی گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب در شهر‌های مریوان، بانه، سنندج و دیواندره خبرداد.

‌سردار گشتاسبی با بیان اینکه صبح امروز یک تیم وابسته به ضدانقلاب در مریوان شناسایی و ۲ نفر بازداشت شدند اظهار داشت: در سنندج نیز ۷ نفر از عناصر وابسته به گروهک‌های تروریستی با اقدامات اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه استان کردستان شناسایی و دستگیر شدند.

وی از بازداشت سه نفر از عوامل ضدانقلاب در دیواندره هم خبرداد و عنوان کرد: در بانه نیز ۲ نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی تجزیه طلب زیر ضربه اطلاعاتی قرار گرفتند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: این عوامل ضدانقلاب قصد ایجاد ناامنی در سطح استان را داشتند که با اقتدار اطلاعاتی ناکام ماندند.

‌سردار گشتاسبی افزود: تمام مناطق استان به ویژه شهر سقز همانند روز‌ها و ماه‌های گذشته در امنیت کامل قرار دارند.

مردم عزیز ما باید متوجه باشند که عوامل نابخرد و ضداخلاق و انسانیت، اعم از گروهکها و اپوزیسیون، سلطنت طلبها و سلبریتیهای خائن به مملکت و مردم، هیچگاه رفاه و آسایش مردم را مد نظر ندارند و برای رسیدن به قدرت وثروت از روی همه مردم با بولدوزر رد می شوند.

ماجرا در کانال‌های ضدانقلاب اما دوباره وارونه روایت می‌شد، ویدیوی‌های قدیمی که از مناطق مختلف تهیه می‌شد یا ویدیوی کوتاه دروغین گذاشته شده که ضدانقلاب با سرعت بالا پخش می‌کرد، حتی بی‌بی‌سی فارسی نیز یک ویدیوی قدیمی از سنندج را منتشر کرد اما پس از اعتراض مخاطبان به قدیمی‌بودن این فیلم آن را از خروجی خود بدون هیچ توضیحی حذف کرد.

‌ این ترفند همیشگیِ رسانه‌های ضدایرانی است؛ رسانه‌هایی که پارسال فقط ۵ تای آن‌ها در ۴۶ روز ۳۸ هزار دروغ منتشر کردند.

 

پذیرش شکست

علی رغم آنکه در هفته‌های اخیر و بویژه ۲۴ ساعت گذشته رسانه‌های فارسی زبان معاند تمام اخبار خود را بر سالگرد اعتراضات متمرکز کرده بودند و خواهان حضور مردم در خیابان‌ها شده بودند اما روز ۲۵ شهریور خیابان‌های استان های کشور یکی از آرام ترین و خلوت ترین روزهای خود را پشت سرگذاشت و حتی از ترافیک‌های بعدازظهرهای روز تعطیل هم، بدلیل آنکه مردم در مسافرت بودند، خبری نبود.

البته این شکست و سرخوردگی اپوزیسیون حقیقتی است که خود آنها نیز بر آن باور دارند تا جائیکه با گذشت یکسال از ماجراهای مهرماه سال گذشته، حسین باستانی تحلیلگر بی بی سی فارسی در نقد عملکرد اپوزیسیون در سال گذشته به این نکته مهم اذعان کرده که اپوزیسیون نتوانسته از فرصت اغتشاسات بعد از ماجرای فوت مرحوم امینی موفق عمل کند و شعارهایی که می داده تحقق نیافته است. وی یکی از دلایل شکست اپوزیسیون را ساده پنداشتن براندازی در ایران می‌داند، اینگونه که باستانی گفته همین ساده پنداشتن باعث شده برنامه‌ریزی‌های سنگین و درازمدت برای براندازی نیز صورت نگیرد.

اما جهت یادآوری به کانالهای تجزیه‌طلب باید گفت؛ انتخاب مردم امنیت و آرامش است

چرا که کانالهای تجزیه طلب بیش از یک ماه است هر روز با یادآوری روز ۲۵ شهریور از آمادگی لیدرها و افرادشان برای تجمع و خرابکاری سعی در تحریک مردم برای حضور در خیابان میکنند و روز ۲۵ شهریور هم آمد و رفت و نه تنها هیچ غلطی نتوانستند بکنند بلکه مردم هم با بی‌محلی به فراخوانهای آنها یک بار دیگر نشان دادند تروریست‌های تجزیه‌طلب هیچ جایگاهی در جامعه کردهای ایران ندارند و با این بی محلی پیغام مردم به گروهک‌ها این بود (مردم به جای اغتشاش، ناامنی، هرج و مرج و خونریزی، امنیت، زندگی و آرامش را برگزیدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16960
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.