حدیث روز

  • امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

درخشش تیم قایقرانی استان کردستان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور

  • کد خبر : 16078
  • 09 شهریور 1402 - 8:52
درخشش تیم قایقرانی استان کردستان در المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور
تیم قایقرانی دختران و پسران استان کردستان در چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور خوش درخشیدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، آمنه غلام ویسی سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: رقابت‌های قایقرانی چهارمین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور طی روزهای چهارم لغایت هشتم شهریور ماه در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی تهران و در دریاچه مجموعه آزادی این شهر برگزار شد.

وی افزود: تیم قایقرانی استان کردستان در این دوره از رقابت‌ها موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ در بخش کانو، آبهای آرام، روئینگ و کایاک شدند.

به گفته غلام ویسی، ۲۴ ورزشکار از استان‌های هرمزگان، لرستان، گیلان، بوشهر، مرکزی، قم، خوزستان، مازندران، قزوین، کرمانشاه، البرز، آذربایجان شرقی، تهران، چهارمحال و بختیاری، زنجان و کردستان در بخش بانوان این دوره حضور داشتند که در کانوی ۲۰۰ متر باران جعفری از تهران مقام اول را کسب کرد، فاطمه سالاری پور از هرمزگان دوم شد و هلیا حکیمی از کردستان با مربیگری زریان سرداری مقام سوم را به دست آورد.

وی ادامه داد: در بخش روئینگ آقایان ۱۴ ورزشکار از استان‌های آذربایجان غربی، تهران، فارس، کردستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، مازندران و زنجان در این رقابت حضور داشتند که در روئینگ تک‌نفره ۵۰۰ متر رامان حسن خانی از آذربایجان غربی مدال طلا، هورام شبرندی از کردستان مدال نقره و محمد رهنمون از تهران مدال برنز را به دست آوردند.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خاطر نشان کرد: در روئینگ تک‌نفره ۲۰۰ متر نیز مانی رحمانی از آذربایجان غربی مدال طلا، کارن فرجی از کردستان مدال نقره و بردیا منتظرالقائم از تهران مدال برنز را به دست آوردند.

وی تصریح کرد: همچنین در بخش کایاک ۵۰۰ متر آریا سفیدگر از تهران مقام اول، تحسین لطفی به نمایندگی از استان کردستان جایگاه دوم و امیرعلی محمد زاده از مازندران مقام سوم را به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=16078
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.