حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

درخشش بانوان دو میدانی کار کردستانی در رقابت‌های رکوردگیری انتخابی تیم ملی

  • کد خبر : 13241
  • 14 تیر 1402 - 9:11
درخشش بانوان دو میدانی کار کردستانی در رقابت‌های رکوردگیری انتخابی تیم ملی
"کژان رستمی" و "صدف آقاجانی" دو بانوی دو و میدانی کار کردستانی در رقابت های رکوردگیری انتخابی تیم ملی که به میزبانی تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.

آمنه غلام‌ویسی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: رقابت های رکوردگیری انتخابی تیم ملی دو و میدانی بانوان کشور به منظور حضور در مسابقات بازی های آسیایی هانگژو چین طی روزهای ۱۲ و ۱۳ تیر ماه به میزبانی تهران برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها با حضور مدعیان سراسر کشور در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و نمایندگان استان های مختلف کشور برای برای کسب حد نصاب تعیین شده از سوی فدراسیون دو و میدانی و راه یابی به تیم ملی بانوان در مواد مختلف با یکدیگر به رقابت پرداختند.

به گفته غلام‌ویسی بر این اساس، دو بانوی دونده کردستانی نیز در این رقابت ها با کسب جایگاه های نخست و دوم برای استان کردستان افتخارآفرینی کردند.

وی ادامه داد: در ماده ۴۰۰ متر با مانع این رقابت ها “کژان رستمی” بانوی دونده تیزپای کردستانی با ثبت زمان ۱:۰۴٫۵۵ ضمن کسب حد نصاب فدراسیون موفق شد جایگاه نخست این ماده را به خود اختصاص دهد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کردستان بیان داشت: همچنین در ماده هفتگانه این دوره از رقابت ها “صدف آقاجانی” دیگر نماینده شایسته کردستانی با بدست آوردن ۴۷۷۴ امتیاز جایگاه دوم و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

گفتنی است؛ نفرات برتر این دوره از رقابت ها به اولین مرحله اردوی آمادگی به منظور حضور در رقابت های بازی های آسیایی هانگژو در چین راه پیدا خواهند کرد.

نوزدهمین دوره رقابت های بازی های آسیایی هانگژو چین ۲۰۲۳ مهرماه سال جاری برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=13241
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.