حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
رئیس دانشگاه کردستان:

دانشجویان، پرچمدار گام دوم انقلاب باشند

  • کد خبر : 24224
  • 15 آذر 1402 - 8:55
دانشجویان، پرچمدار گام دوم انقلاب باشند
رئیس دانشگاه کردستان گفت: در تمامی سال‌های پس از انقلاب اسلامی دانشجويان همواره و هر زمان با تعهد، مسئولیت و آرمانگرایی در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حفظ محیط زیست پرچمدار و طلايه‌دار بی‌بديل جامعه خود بوده‌اند لذا لازم است تا دانشجویان پرچمدار گام دوم انقلاب باشند.

حامد قادرزاده رئیس دانشگاه کردستان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، ضمن تبریک روز دانشجو با بیان اینکه دانشجویان باید گام اساسی در جهت منویات مقام معظم رهبری بردارند اظهار داشت: شانزدهم آذر هر سال يادآور حضور قهرمانانه نسل پیشرو در مبارزە با نابرابری‌ها و تحقق رویای آرمانشهری بوده است كه در آن ايران اسلامی کشوری سرفراز، آباد، و پرنشاط بوده که هر روز بیش از پیش گام‌های موثرتری در تحقق توسعه پایدار بردارد.

وی گفت: در تمامی سال‌های پس از انقلاب اسلامی دانشجويان همواره و هر زمان با تعهد، مسئولیت و آرمانگرایی در تمامی عرصه‌های علمی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حفظ محیط زیست پرچمدار و طلايه‌دار بی بديل جامعه خود بوده‌اند لذا با اميد به فضل الهی  امیدواریم همچنان پویایی و شادابی آنان را با حضور پر نشاط و نقادانه در جامعه علمی دانشگاە شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه کردستان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که گفته‌اند ایران باید به مرجعیت علمی تبدیل شود، افزود: ایران دو ویژگی محرز در دنیا دارد که یکی از آنها طی شدن مسیر پیشرفت است و این باعث شده دشمنان بیشتری پیدا شود و تلاش این است که این راه را برای ایران دست نیافتنی معرفی کنند.

وی با بیان اینکه ۱۶ آذر به وسیله مجاهدت دانشجویان با جانشان شکل گرفت، اظهار داشت: دانشجویان عامل اصلی تبدیل به سرمایه انسانی و تکمیل کننده منابع خدادادی هستند و آنچه که اهمیت دارد علم و دانایی است که بهره‌برداری درست از هر چیزی را فراهم می کند.

قادرزاده خاطر نشان کرد: دانشجویان بعنوان علم‌داران جبهه تعلیم و تربیت جامعه ضمن پیروی از فرمایشات رهبری معظم مبنی بر جهاد تبیین با تمام وجود به حراست از خون تمام شهدا بالاخص شهدای شانزدهم آذر در راستای آگاهی بخشی و روشن ساختن نیت پلید دشمنان این مرز و بوم حرکت کرده و مجاهدانه برای نیل به قله‌های ترقی در گام دوم انقلاب اسلامی، راسخ و استوار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24224
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.