حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

دانش‌آموزان و فرهنگیان سنندجی از سپاه پاسداران تقدیر کردند

  • کد خبر : 33074
  • 28 فروردین 1403 - 14:15
دانش‌آموزان و فرهنگیان سنندجی از سپاه پاسداران تقدیر کردند
معلمان و دانش‌آموزان مدارس شهرستان سنندج هم‌زمان با سراسر کشور از حمله موشکی پهپادی رزمندگان سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق ابراز خرسندی کردند و این پیروزی غرورآفرین را به فرمانده سپاه کردستان تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، دانش‌آموزان و معلمان مدرسه نصرت زاد به نمایندگی از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

سردار امان الله گشتاسبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در دیدار صمیمی با جمعی از دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر سنندج با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی از بدو تا کنون اظهار داشت: آموزش‌وپرورش با حضور به‌موقع و میدانی خود در تمام ناآرامی‌ها توانست از موج عظیمی که دشمن بر علیه دانش‌آموزان ما به راه انداخته بود به‌سلامت عبور کند.

وی بیان داشت: آموزش‌وپرورش مسیر و راهی است که همه ما از آن برای خدمت به جامعه عبور می‌کنیم و این همان مسیری است که همه ما باید تلاش کنیم تا حرکت و نگاه و تدبیر ما در آموزش‌وپرورش برای تربیت نسلی شایسته به‌خوبی شکل بگیرد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان داشت: امروزه دشمن تمام قدرت خود را به کار گرفته تا به‌نوعی به این مجموعه عظیم رخنه کند تا جوانان ما و آینده‌سازان ما را به هر نوعی از راه به در کند و اینجاست که باید نسل جوانان ما که در خط مقدم این جهاد عظیم هستند باید با انجام رسالت خود در قبال شهدا شایستگی خود برای دفاع از این انقلاب به سرانجام برسانند.

در ادامه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان کردستان در این دیدار جهت عرض تبریک به مناسبت وعده صادق اظهار داشت: ما فرهنگیان و تمامی دانش‌آموزان به نمایندگی از تمامی فرهنگیان استان کردستان قدردان شما عزیزان در سپاه استان باشیم چرا که پاسخ کوبنده وعده صادق افتخاری از جانب شما دلاورمردان سبزپوش علیه جنایت‌های رژیم منحوس برای تک‌تک ما ایرانیان بود.

وی افزود: سپاه بیت‌المقدس در همه عرصه‌ها از بدو تأسیس تا کنون پشتیبان این انقلاب بوده است و با این کار خود عزت را برای ایران اسلامی رقم زد.

ناظمی جلال بیان داشت: بدون شک همه ملت ایران شب گذشته پابه‌پای نیروهای جان‌برکف سپاه بیدار و تا پایان عملیات با ذکر دعای خیر آنان را همراهی کردند.

وی گفت: حمایت از مردم مظلوم فلسطین با استفاده از اقتدار وعده صادق به تمام جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی در همه حال حامی مظلوم در برابر ظالم است. در پایان این دیدار فرمانده سپاه بیت‌المقدس با تقدیم هدایایی از زحمات این دانش‌آموزان قدردانی به عمل آورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=33074
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.