حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
1
 فرمانده سپاه شهرستان مریوان:

خون شهدا و پایداری خانواده آن‌ها موجب تداوم انقلاب شده است

  • کد خبر : 23609
  • 06 آذر 1402 - 7:55
خون شهدا و پایداری خانواده آن‌ها موجب تداوم انقلاب شده است
فرمانده سپاه شهرستان مریوان گفت: به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران و پایداری خانواده معظم شهدا، انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه خود ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، سرهنگ قیصر امیدی فرمانده سپاه شهرستان مریوان در مراسم یادواره شهداء که به مناسبت هفته بسیج در شهر برده‌رشه برگزار شد، اظهار داشت: شهادت نعمتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود و کسانی که این توفیق را می‌یابند، از فیلترهای مختلفی عبور می‌کنند.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان با اشاره به اینکه این شهرستان بالاترین شهید را در استان کردستان دارد بیان داشت: از مجموع ۵۴۰۰ شهید این استان هزار شهید آن در شهر مریوان وجود دارد،شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و باید افتخار کنید که خداوند این لیاقت را به شما خانواده‌های شما داد که شما هم جزء خانواده‌های شهداء باشید.

وی در ادامه افزود: شهید بودن لیاقت میخواهد و این یک واقعیت است چرا که خداوند متعال برای شهادت بهترین‌ها را گلچین می‌کند و نصیب هر کسی نمی‌شود باید به آن شرایط خاص رسید که خداوند متعال کسی را انتخاب نماید.

وی ادامه داد: به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران و پایداری خانواده معظم شهدا، انقلاب اسلامی با وجود تمام توطئه‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه خود ادامه می‌دهد.

امیدی خاطر نشان کرد: از آنجا که شهيد براي خدا و در راه خدا، هستي خود را براي نجات و سعادت جامعه فدا کرد، هر چند پاداش اصلي خود را از خداوند دريافت مي‌کند، اما بنابر حکم عقل، جامعه نيز به لحاظ حقي که شهيد بر گردن آنان دارد مديون شهيد است و بايد با تمام وجود دَين خود را در قبال شهيد ايفاء نمايد.

وی اظهار داشت: بالاترین دارایی هر آدمی نفس و وجود اوست وقتی انسان نفس خود را در طبقه اخلاص در راه خدا قرار می‌دهد خداوند به آن فرد ارزش می‌دهد لذا برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان است.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان در پایان با تاکید بر اینکه همه ما می‌توانیم با الگو گیری از سیر و منش شهدا و امام شهدا در برابر تمامی توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنیم، خاطر نشان کرد: به برکت خون پاک شهیدان و فداکاری ایثارگران، انقلاب اسلامی ایران با وجود تمام توطئه‌ها و دشمنی‌ها تا به امروز پابرجا بوده و به راه راستین خود ادامه می‌دهد.

گفتنی است که در پایان این مراسم از چند خانواده شهدا و معزز شهر برده‌رشه تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=23609
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.