حدیث روز

  • امروز : چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 1 May - 2024
1
فرماندار سنندج:

خدمات‌رسانی جهادی موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود/ آمادگی ستاد برفروبی شهرداری سنندج استمرار یابد

  • کد خبر : 5589
  • 06 بهمن 1401 - 16:58
خدمات‌رسانی جهادی موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود/ آمادگی ستاد برفروبی شهرداری سنندج استمرار یابد
فرماندار سنندج گفت: خدمت جهادی، صادقانه و بی‌منت به مردم موجب امیدآفرینی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، حسن عسکری ظهر امروز در جلسه ستاد برفروبی در شهرداری سنندج، اظهار کرد: خدمت جهادی، صادقانه و بی‌منت به مردم موجب امیدآفرینی و افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شود.

وی افزود: در شرايط كنوني بايد با رفتار و خدمت درست، مردم را نسبت به آينده كشور اميدوار کنیم و زمینه رفع مشکلات را فراهم سازیم.

فرماندار سنندج از زحمات مجموعه شهرداری و ستاد برفروبی سنندج تقدیر کرد و افزود: شهرداری عملکرد عالی در بارش‌های اخیر داشت و با همراهی و هماهنگی خوب تیم مدیریتی این نهاد خدمات‌رسان زمینه رضایتمندی شهروندان در سطح قابل قبولی فراهم شد.

عسکری خاطرنشان کرد: وظیفه خود می‌دانیم کار شایسته تقدیر را ببینیم چرا که این مهم با تلاش و جدیت بیشتر موجب خدمت‌رسانی به مردم و شهر خواهد شد.

وی فعالیت این دوره مدیریت شهری را نسبت به گذشته بسیار مثبت ارزیابی کرد و افزود: رضایتمندی شهروندان از عملکرد ستاد برفروبی شهرداری سنندج حاصل یک کار تیمی است که تمام اعضا نقش خود را در پازل وظیفه به درستی ایفا کرده‌اند.

فرماندار سنندج اضافه کرد: با وجود بارش سنگین برف در سامانه بارشی قبلی به واسطه عملکرد مثبت و به موقع ستاد برفروبی مشکلی در تردد مردم حاصل نشد و همین مسئله شادی و نشاط مردم را دوچندان کرد.

عسکری با تاکید بر استمرار روند آمادگی ستاد برفروبی شهرداری سنندج، عنوان کرد: براساس پیش‌بینی‌ها اسفند ماه بارش بیشتری در سطح شهرستان خواهیم داشت که امیدواریم روند خوب خدمت‌رسانی استمرار داشته باشد.

وی نحوه فعالیت و خدمات‌رسانی مدیریت شهری را در ارتقای سطح امنیت روحی و روانی مردم بسیار تاثیرگذار خواند و افزود: شهرداری‌ها به عنوان ویترین خدمات نظام با پاسخگویی به مطالبات قانونی شهروندان نقش بسزایی در امیدآفرینی و افزایش حس اعتماد جامعه به نظام دارند.

فرماندار سنندج با تاکید براینکه مردم استان و خاصتا شهر فرهنگی سنندج مردمانی قدرشناس هستند، گفت: خدمت به مردم بزرگترین عبادت است چراکه رضای خدا در گرو رضایتمندی خلق خداست.

عسکری در ادامه با بیان اینکه در آستانه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب و ایام دهه فجر قرار داریم، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها موظفند در این ایام در راستای تبیین هرچه بیشتر خدمات نظام تلاش و موجب امیدآفرینی در جامعه شوند.

وی تصریح کرد: سازمان سیما و منظر شهرداری سنندج زیباسازی و فضاسازی محیطی را در این ایام با ایده‌های نوین به صورت ویژه در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=5589
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.