حدیث روز

  • امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان کرد:

خالق حماسه هشت سال دفاع مقدس، بهار پیروزی و گلزار امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد

  • کد خبر : 1224
  • 02 مهر 1401 - 15:24
خالق حماسه هشت سال دفاع مقدس، بهار پیروزی و گلزار امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: خالق حماسه ی بزرگ 8 سال دفاع مقدس، جنگ را اداره کردند و در مقابل دشمن مقاومت کردند و بهار پیروزی و گلزار رفاه، امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورند.

به گزارش خبرنگار کُردتودی، حجت الاسلام سادات رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در دیدار اعضای مرکزی شورای ائتلاف با فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: نیروهای انقلاب همواره برای دفاع از ارزش های انقلاب و دینی اعلام آمادگی می کنند که همواره و در تمام موارد حضور دارند.

وی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با تمام عظمت و شعرتش تنها ده میلیون بار در گوگل سرچ شده اما مرحومه مهسا امینی ۵۰ میلیون بار در گوگل سرچ شده است لذا ساده اندیشی است که اگر فکر کنیم تنها موضوع مربوط به خانم مهسا امینی است بلکه فتنه ای عمیق و کودتای تمام عیار سیاسی و فرهنگی است که لازم است نسبت به تبیین ابعاد این قضیه تلاش کنیم و نسبت به آرمان های نظام و انقلاب بیعتی دوباره کنیم.

وی گفت: روز دوشنبه ۴ مهر ماه راهپیمایی مردم کردستان نسبت به تحرکات اخیر از میدان آزادی شکل خواهد گرفت.

سیستم های شتاب دهنده در سطح جامعه مثل فضای مجازی فاصله ی بین اعتراضات و اغتشاشات را کم کرده اند

در ادامه عبدالحسین یوسفی از اعضای شورای مرکزی ائتلاف انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: در هفته دفاع مقدس یک سری برنامه ها در مدارس و دانشگاه ها در حال برگزاری است که لازم است با توجه به اتفاقات اخیر، ایثارگری ها و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس و پیشرفت هایی که به همت انقلاب اسلامی ایجاد شده بیش از پیش برای تسل جوان ما بازگو شود.

وی افزود: امروزه سیستم های شتاب دهنده در سطح جامعه مثل فضای مجازی فاصله ی بین اعتراضات و اغتشاشات را کم کرده اند و تبدیل به فتنه می شود در حالی که ابن اغتشاشات سر منشاشان سیاسی خواهد بود و دشمن از این فضا سوء استفاده می کند لذا لازم است قرارگاهی برای نیروهای انقلاب تشکیل شود.

پایداری ملت ایران به رهبری امام راحل (ره) جنگ را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشورمان برای همیشه ثبت کرد

فرهاد میمنت آبادی رییس شورای شهر سنندج نیز در ادامه این جلسه اظهار داشت: در یک نگاه گذرا به تاریخ انقلاب اسلامی ایران می دانیم که استکبار جهانی وقتی متوجه می شود که تاثیر و تاثری از انقلاب آنها ندارد و کشور ایران را مهمترین نقاط از نظر اقتصاد و سیاست می داند لذا عملیات هایی را علیه جمهوری اسلامی ایران آغاز کردند.

وی گفت: جنگ بین ایران و یک دنیا و استکبار و دنیای ثروت و قدرت بود اما پایداری ملت ایران به رهبری امام راحل (ره) توانست جنگ را به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کشورمان برای همیشه ثبت کند.

وی افزود: هر کجا ملت ایران در مقابل استکباران ایستادند و نترسیدند موفق شدند لذا دشمن این بار مرگ مهسا امینی را بهانه کرده است اما باید بگوییم که ما نیروهای انقلابی آمده ایم تا میثاق مجدد خود ا با خون شهدا و امام راحل ببندیم و بگوییم که برای اطاعت و رهبری از منویات مقام معظم رهبری آماده جان فشانی هستیم.

خالق حماسه هشت سال دفاع مقدس، بهار پیروزی و گلزار رفاه، امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورد

در ادامه سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تبریک سالروز آغاز هفته دفاع مقدس اظهار داشت: بزرگداشت هفته دفاع مقدس از جمله وظایفی است که همه ما ایرانیان در ایام این هفته به بیان رشادت های نیروهای کشورمان در دوران هشت سال دفاع مقدس بپردازیم و از تلاش های مدافعان کشور قدردانی کنیم.

وی گفت: خالق حماسه ی بزرگ ۸ سال دفاع مقدس، جنگ را اداره کردند و در مقابل دشمن مقاومت کردند و بهار پیروزی و گلزار رفاه، امنیت و آسایش را برای مردم به ارمغان آورند.

وی افزود: بخش عمده ای از نسل حاضر در جنگ امروز زنده اند و هر کدام یک مجسمه ای از حقیقت هستند چرا که عمل رزمندگان قبل از اینکه یک جنگ باشد یک دفاع اعتقادی و دینی بوده سپس دفاع از کشور بوده است.

وی خاطرنشان کرد: به برکت ایثارگری های رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس شاهد خنثی کردن توطئه‌های تجزیه طلبانه و تفرقه افکنانه دشمن بعثی و حامیان آن بودیم و اکنون ایران با صلابت در مسیر فتح قله های عزت و اقتدار است.

وی ادامه داد: برای اینکه نور چراغ اسلامی که روشن شده بود را خاموش کنند از هر ترفند و فتنه ای دریغ نمی کنند و با تمام امکاناتشان می آیند تا بار دیگر دشمنی را نمایان سازند اما باید گفت همانطور که قدرت رزمندگان اسلام با الگوگیری از مجاهدان و رهبری حضرت امام (ره) باعث شکست دشمن شد و پیروزی در دفاع مقدس تلفیقی از ایمان و حضور انقلابی و روحیه و شادابی بود امروز هم جوانان ما دشمنان را شکست خواهند داد.

سردار حسینی افزود: ایجاد نا آرامی و برگزاری تجمع خواسته دشمن است مردم بدانند دشمن هیچگاه دنبال امنیت ما نیست نا امنی‌ها به کسب و کار مردم ضربه می‌زند و زندگی مردم را دچار اختلال می‌کند

 

سردار حسینی اظهار داشت: دشمن از مهمان نوازی مردم کردستان در اربعین خشمگین بود به همین دلیل دنبال ضربه زدن به مردم بود و این موضوع را بهانه کرد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به فوت شلیر رسولی، بانوی عفیفه مریوانی در چند روز پیش از فوت مهسا امینی گفت: چرا در این حادثه که توسط یک ارازل صورت گرفت کسی بیانیه صادر نکرد این نشان می‌دهد که دشمن به دنبال سوء استفاده از فوت خانم مهسا امینی است.

به گفته وی دشمن تمام تلاش خود را برای ایجاد نا آرامی به کار گرفت، اما با هوشیاری مردم موفق نبود هرچند اتفاقات و تجمعاتی غیر قانونی برگزار شد.

انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=1224
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.