حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
2
مدیر حوزه‌های علمیه کردستان:

حملات حماس به سرزمین‌های اشغالی هیمنه تاریخی اسرائیل را در هم شکست

  • کد خبر : 19122
  • 22 مهر 1402 - 11:46
حملات حماس به سرزمین‌های اشغالی هیمنه تاریخی اسرائیل را در هم شکست
مدیر حوزه‌های علمیه کردستان گفت: حملات حماس به سرزمین‌های اشغالی و عبور از گنبد آهنین هیمنه تاریخی اسرائیل را در هم شکست.

حجت‌الاسلام نادر رنجبر، مدیر حوزه‌های علمیه کردستان در گفت‌و‌گو با کُردتودی، با تبریک پیروزی طوفان‌الاقصی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین گفت: حملات حماس به سرزمین‌های اشغالی و عبور از گنبد آهنین هیمنه تاریخی اسرائیل را در هم شکست.

وی با اشاره به دستاوردهای طوفان‌الاقصی برای مردم فلسطین افزود: یکی از دستاوردهای مهم این حملات برای مردم فلسطین تقویت اعتماد به نفس بین مردم فلسطین و روحیه خودباوری بین جوانان فلسینی بود.

مدیر حوزه‌های علمیه کردستان بیان کرد: سیستم امنیتی صهیونیسم یکی از قدیمی‌ترین سیستم‌های امنیتی بوده که رژیم غاصب صهیونیسم با ادعای کاذب خود مدعی قدرتمند بودن این سیستم امنیتی بود و این ادعای دروغین با حمله چند جوان فلسطین درهم شکست.

وی ادامه داد: کارشناسان عرصه بین‌المللی همواره از سپر آهنین به عنوان قدرتمندترین سپر ایمنی ایجاد شده رژیم صهیونیستی نام می‌بردند و  این امر موجب شده تا هم کشورهای اسلامی به دنبال ایجاد رابطه با اسرائیل بودند وهم  گروه‌های مخالف رژیم صهیونیستی در خود توانایی مقابله با این قدرت پوشالی را نمی‌دیدند.

حجت‌الاسلام رنجبر با اشاره به اینکه طوفان الاقصی با برنامه‌ریزی قوی و دقیق حماس به مناطق اشغالی رژیم صهیونیستی پوشالی بودن تمام ادعاهای آنان را برای جهانیان برملا کرد، گفت: حماس و محور مقاومت در مبارزه با اسرائیل تحقق اهداف و آرمان‌های فلسطین را دنبال می‌کنند و این امر اعتماد به نفس خوبی را بین جوانان فلسطینی ایجاد کرده است.

وی افزود: امروز این حقیقت برهمگان روشن شده که اگر کشورهای اسلامی دست به دست هم بدهند به راحتی و سهولت می‌توان رژیم منحوس صهیونیستی اسرائیل را با چالش‌های بزرگی مواجه خواهند کرد.

مدیر حوزه‌های علمیه کردستان اظهار کرد: موج حملات فلسطین به اسرائیل  این امر را بین کشورهای اسلامی محقق کرد که برای تحقق آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین باید در کنار محور مقاومت قرار گرفته و حمایت خود را از آنان اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه موضوع حمایت از فلسطین به دو دسته ملت‌ها و دولت‌ها تقسیم بندی می‌شود، افزود: در مرامنامه بسیاری از دولت‌هاا دفاع از رژیم منحوس اسرائیل وجود دارد چراکه صهیونیسم و یهود در سیستم تصمیم‌گیری نظام‌های حکمرانی آنان تقش دارد و نظام سرمایه‌داری یهود پشت این امر قرار گرفته است لذا این دولت‌ها از صهیونیسم دفاع می‌کنند.

حجت‌الاسلام رنجبر با تأکید بر اینکه بر عکس مواضع دولت‌ها  امروز تمام ملت‌های آزادیخواه جهان از فلسطین و فلسطینیان دفاع می‌کنند، افزود: در طوفان الاقصی و حملات ناجوانمردانه رژیم غاصب صهیونیسم علیه مردم غزه نیز شاهد این بودیم که ملت‌ها خلاف رویه دولت‌ها عمل کردند و حمایت خود را به گونه‌ای از ملت مظلوم فلسطین نشان دادند.

وی در پایان یادآور شد: ما امروز این موج را در کشورهای مختلف جهان مشاهده خواهیم کرد که در بیشتر کشورهای جهان تظاهرات‌هایی علیه رژیم صهیونیستی در حال وقوع بوده چراکه مردم جهان متوجه مظلومیت حاکم‌های فلسطینی و ملت مظلوم فلسطین شده‌ و این همان دستاورد طوفان‌الاقصی بوده است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=19122
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.