حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1

حضور گسترده در انتخابات تولید قدرت و تثبیت امنیت را میسر می‌کند

  • کد خبر : 28952
  • 28 بهمن 1402 - 13:29
حضور گسترده در انتخابات تولید قدرت و تثبیت امنیت را میسر می‌کند
نماینده ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: حضور گسترده در انتخابات تولید قدرت و تثبیت امنیت را میسر و دشمنان را ناامید خواهد کرد.

حجت‌الاسلام طاها توکلی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم در اقتدار کشور نقش دارد، افزود: باید در یازدهم اسفندماه شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش‌رو باشیم.

وی عنوان کرد: رسانه مؤثرترین ابزار برای اثرگذاری روی اقشار مختلف مردم است و جایگاه ویژه‌ای بین مردم دارد و می‌تواند مردم را به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی دعوت کند.

وی تصریح کرد: باید مردم را به انتخاب نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی دعوت کرد.

حجت الاسلام توکلی بیان کرد: خروجی مجلس قوی، قانون قوی خواهد شد و کمک زیادی به پیشگیری از وقوع آسیب‌ها می‌کند، قطعا نمایندگان در تراز انقلاب اسلامی بیشتر می‌توانند تاثیرگذارتر و پاسخ‌گوی مردم باشند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات مجلس خبرگان به مراتب از مجلس شورای اسلامی مهم‌تر بوده و دشمن روی این موضوع تمرکز کرده است، عنوان کرد: همه مجموعه‌های سپاه با همراهی دستگاه‌های مختلف در بستر جهاد تبیین کار “روشنگری و امیدآفرینی” در قالب طرح‌های متعدد در حال پیگیری است و در این راستا کارهای خوبی انجام شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان یادآور شد: مردم کرد مردمانی غیرتمند هستند که نسبت به دین و وطن غیرت دارند و این مهم را به اثبات رسانده‌اند.

حجت‌الاسلام توکلی اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران دارای عزت و اقتدار است اما همه ما پازل این عزت هستیم و هرکسی باید در حد خود نقش‌آفرینی کند.

ادامه داد: اجرای طرح شهید آرمان علی‌وردی یکی از برنامه‌های سپاه است که اثرات آن در روستاهای استان رفته است و قطعا در مشارکت گسترده مردم موثر واقع خواهد شد.

وی ادامه داد: حزب و گروه و کسی که مسوولیتی می‌پذیرد باید در دوره چهار ساله عملکردهای ماموریتی را رصد کند که متاسفانه یا نیست و یا موضوعیت ندارد در صورتی که باید احزاب بر اساس آن اساس‌نامه‌شان پای کار بیایند، که بیشتر مطالبه‌گری و خط‌دهی است.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28952
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.