حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان:

حضور مردم پای صندوق‌های رأی باعث توسعه استان می‌شود+ فیلم

  • کد خبر : 29275
  • 05 اسفند 1402 - 8:03
حضور مردم پای صندوق‌های رأی باعث توسعه استان می‌شود+ فیلم
یکی از نامزدهای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کردستان گفت: کشور ایران دارای سابقه ملی، اسلامی و تمدنی بزرگی است لذا شرکت پرشور مردم در اتتخابات باعث ثبات و توسعه دموکراسی و مردم سالاری دینی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، انتخابات مجلس خبرگان رهبری هر هشت سال یکبار برگزار می شود و ۱۱ اسفند امسال ششمین دوره این انتخابات همزمان با سراسر کشور در کردستان هم برگزار می شود. در این دوره از انتخابات چهار نفر از کاندیداهای کردستانی تایید صلاحیت شده اند و از این تعداد ۲ نفر با رای مردم راهی مجلس خبرگان خواهند شد از این تعداد سه نفر از روحانیون اهل سنت و یک نفر هم اهل تشیع است.

ماموستا فایق رستمی، ماموستا اقبال بهمنی، ماموستا محمود ابن الخیاط، حجت الاسلام سیدمحمد کاظم موسوی نسب، چهار نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات مجلس خبرنگان رهبری در این استان هستند.

وی در سال ۱۳۵۲ درشهرستان دهگلان منطقه لیلاخ متولد شد و تحصیلات خود را مدارس علوم دینی سنندج در خدمت ماموستایان بزرگی همچون ماموستا شهید شیخ الاسلام، ماموستا مجتهدی و ماموستا سید محمد حسینی گذراند.

وی پس از پایان تحصیلات علوم دینی در استان‌های زاهدان و کردستان، در خدمت شهید ماموستا شیخ الاسلام اجازه نامه تدریس و اجتهاد را دریافت کرد.

ماموستا بهمنی، امام جماعت مساجد شهر سنندج، امام جمعه شهر موچش، امام جمعه موقت شهر کامیاران، سردفتردار ازدواج و طلاق در سنندج، مسئولیت مرکز بزرگ اسلامی سنندج به مدت ۶ سال و عضو هیات منصفه دادگاه مطبوعات را در کارنامه کاری خود دارد.

ماموستا اقبال بهمنی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار کرد: شرکت در انتخابات سه مقوله اساسی امنیت و آسایش در کشور، چون مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند، توسعه و اقتصاد و توسعه فرهنگی که این‌ مقوله‌ها جز اساسی‌ترین برنامه‌هایی است که با شرکت مردم در انتخابات به وجود می‌آید.

وی بیان کرد: دشمنان ما ۴۴ سال است می‌دانند که مردم در برنامه‌های نظام شرکت می‌کنند و خودشان پشتیبان نظام هستند و هر دسیسه و توطئه‌ای که انجام داده‌اند به وسیله مردم باطل شده است و به همین خاطر است که شرکت مردم در انتخابات تاثیر خاصی در سرنوشت خودشان دارد.

وی گفت: یکی دیگر از برنامه‌های ما تعیین نماینده اصلح و تواناست یعنی نماینده‌ای که بتواند خواسته مردم را برآورده سازد و باید در تمام شهرها دفتر نماینده مجلس خبرگان رهبری وجود داشته باشد و با تمام وجود برای رفع مشکلات مردم در عرصه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در خدمت مردم باشد.

ماموستا بهمنی بیان کرد: به جز اینکه قانون وظایفی را برای نماینده خبرگان رهبری قرار داده است یکی دیگر از برنامه‌های ما این است که در هر شهری عده‌ای از نخبگان، ماموستاها، مدیران و کسانی که از فعالان مدنی و اجتماعی هستند با آنها سالی یکی دو بار برای رفع مشکلاتی که در هر کدام از شهرستان‌ها وجود دارد و برای تعالی و ترقی اقتصادی و اجتماعی آن جامعه در خدمت آنها باشیم و با آنها مشورت نماییم.

وی گفت: از مردم عزیز خواهشمندم به جدیت پای صندوق‌های رأی بیایند و حضور شما پای صندوق‌های رأی باعث دلگرمی بیشتر مسئولین برای خدمت کردن و توسعه استان می‌شود.

وی گفت: حدود ۳۰ سال است که در عرصه فرهنگی فعالیت می‌ کنم و اکنون که در عرصه انتخابات مجلس خبرگان شرکت نموده‌ام فقط هدفم خدمت به مردم استان است و از خداوند متعال خواهانم که عزت و سربلندی را برای مردم شریف کردستان و ایران عنایت بفرماید.

انتهای پیام/

 

 

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=29275
  • ارسال توسط : l

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.