حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

حضور سراسری مردم ایران در انتخابات آزاد، دشمن را در محاسباتش به اشتباه انداخته است

  • کد خبر : 28943
  • 28 بهمن 1402 - 12:15
حضور سراسری مردم ایران در انتخابات آزاد، دشمن را در محاسباتش به اشتباه انداخته است
رئیس مرکز بزرگ اسلامی دهگلان گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور، می‌تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه را به وجود بیاورد، همچنین برگزاری انتخاباتی پرشور می‌تواند دست مسئولان را برای مطالبه‌گری باز نگه دارد.

ماموستا احسن اداک، رئیس مرکز بزرگ اسلامی دهگلان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، اظهار داشت: حضور و مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور، می‌تواند همبستگی و اتحاد میان اقشار مختلف جامعه را به وجود بیاورد، همچنین برگزاری انتخاباتی پرشور می‌تواند دست مسئولان را برای مطالبه‌گری باز نگه دارد.

 

اداک در ادامه گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بر طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، با چهار مؤلفه رقابت، سلامت، مشارکت و امنیت با شکوه و با اقتدار همچون سالیان گذشته برگزار خواهد شد،چرا که انتخابات بهترین راه حل در جهت توسعه و رفع مشکلات مردم است، هرچقدر انتخابات پرشور و قوی‌تر برگزار گردد، مجلس و نمایندگان خبره و صاحب نظری خواهیم داشت.

 

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان یادآور شد: مردم خطه‌ی کردستان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون توانسته‌اند با هوشیاری، شجاعت و شهامت تمام، در مقابل دسیسه‌ها و اهداف شوم دشمن ایستادگی کرده و با حضور خود در سایر عرصه‌های ملی افتخار آفرین باشند.

 

وی در ادامه بیان داشت: باید هرچه در توان داریم را به کار ببندیم، تا انتخابات پرشوری و حداکثری داشته باشیم، زیرا دست‌مان را برای مطالبه‌گری بازتر می‌کند، حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز شکست دشمنان خواهد بود و برگزاری انتخابات آزاد و مردمی، دستاوردی مهم برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و در هیچ کجای دنیا مثل جمهوری اسلامی ایران انتخابات برای رأی گیری مردم در مورد سرنوشت کشور صورت نمی‌گیرد.

 

ماموستا اداک، با اشاره به تلاش شبکه‌های ماهواره‌ای و معاند برای دلسردی مردم در رأی‌گیری و مشارکت در این همه پرسی بزرگ، خاطر نشان کرد: دشمن در تلاش است تا با آمارهای غلط و تغییر حقایق و باطل نمودن حق، به نوعی حضور مردم به ویژه نسل جوان در ۱۱ اسفند در پای صندوق‌های رأی را کمرنگ و بی‌اهمیت نشان دهد، اما باید دانست که امروز مردم ما هوشیارتر و بیدارتر از آن هستند که در دام توطئه دشمن بیفتند و فریب تبلیغات منفی رسانه‌های غربی را بخورند.

 

مسئول مرکز بزرگ اسلامی شهرستان دهگلان عنوان کرد: دشمنان ایران اسلامی از سالها و ماه‌ها قبل با برنامه ریزی‌های سازمان دهی شده، سعی داشتند حضور ملت ایران را در پای صندوق‌های رای، کمرنگ جلوه دهند، اما عکس این موضوع را در راهپیمایی ۲۲ بهمن با چشمانشان دیدند و قطعاً مشارکت حداکثری مردم را نیز در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نظاره خواهند کرد.

 

وی به تهدیدات دشمنان و معاندان نظام و رسانه‌های مزدور و بیگانه اشاره کرد و عنوان کرد: بی‌شک دشمن در این دوره هم بیکار ننشسته و تهدید مردم و عوامل انتخابات را آغاز کرده است، اما همچون سالگرد اغتشاشات سال گذشته که راه به جایی نبردند، امسال هم در انتخابات پیش رو، برعکس آنچه را که انتظار دارند اتفاق خواهد افتاد.

 

مدیر مرکز بزرگ اسلامی دهگلان، مشخصه‌ی یک فرد عادل را رعایت حقوق مردم، یک رنگ بودن ظاهر و باطن و پرهیز از نفاق، مدارا با مردم و پرهیز از هوا و هوس‌های نفسانی و دروغ پردازی و روشنگری برای مردم برشمرد، انصاف مهم‌ترین خصیصه ای است که می‌تواند به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کند، بنابراین هرکس اخلاقیات را رعایت کند قطعاً در انتخابات برنده خواهد شد.

 

وی در ادامه بیان داشت: این حضور معنادار و باشکوه، در شرایطی رقم خواهد خورد که از خیلی وقت پیش بدخواهان این ملت، با بکارگیری همه امکانات تبلیغاتی و رسانه‏ای خود و با استفاده از شیوه‏های گوناگون جنگ رواني، در پی یأس‌‏آفرینی، دلسرد و ناامید کردن مردم نسبت به آرمان‏‌های انقلاب و کم‌‏اهمیت جلوه دادن نقاط قوت و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بودند، اما ملت همیشه بیدار، همواره با حضور و پاسخ معنادار خود، تلاش‏‌ها و محاسبات آنان را نقش بر آب کرده و نشان دادند که جمهوری اسلامی ایران به برکت پشتوانه مردمی، استوارتر از همیشه، مسیر روشن، تابناک و پرافتخار خود را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=28943
  • ارسال توسط : گ ظ

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.