حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0
معاون سیاسی استاندار کردستان:

حضور در راهپیمایی امروز یک فریضه دینی است

  • کد خبر : 22465
  • 27 آبان 1402 - 8:53
حضور در راهپیمایی امروز یک فریضه دینی است
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان گفت: زمان آن فرارسیده است که ملت‌های آزادی‌خواه جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند و برای احقاق حقوق پایمال شده آنان رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.

مهدی رمضانی صبح امروز و در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، با اشاره به برگزاری راهپیمایی ضدصهیونیستی امروز در دفاع از مردم مظلوم غزه، اظهار داشت: امروز ما شاهد آن هستیم که رژیم منحوس صهیونیستی برای کشتار مردم بی دفاع غزه جنایات بیشماری را مرتکب می‌شود و زنان و کودکان را به خاک و خون کشیده است.

وی با بیان اینکه باید در برابر جنایات رژیم صهیونیستی فریاد مرگ بر اسرائیل را در سراسر جهان سر داد، افزود: زمان آن فرارسیده است که ملت‌های آزادی‌خواه جهان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند و برای احقاق حقوق پایمال شده آنان رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنند.

معاون سیاسی استاندار کردستان خاطر نشان کرد: ما به خود می‌بالیم که امروز از وجود رهبری حکیم وفرزانه برخوردار هستیم که به تاسی و پیروی از امام امت و با تدبیر خود جلودار قافله مبارزه با استکبار و شیطان بزرگ هستند.

وی بر لزوم برگزاری راهپیمایی با تعدد و باکیفیت تاکید نمود و گفت: مردم انقلابی استان کردستان نیز همانند دیگر نقاط کشور امروز یکبار دیگر باید با حضور در راهپیمایی گسترده، خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیستی نشان دهند و در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غره بایستند.

رمضانی خواستار حضور تمامی اقشار در این راهپیمایی شد و گفت: حضور در راهپیمایی امروز یک فریضه دینی است و ما نباید فراموش کنیم که مردم مسلمان فلسطین امروز به حمایت گسترده ما نیاز دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان در ادامه با بیان اینکه امروز صدای شکسته شدن استخوان‌های رژیم صهیونیستی به گوش شنیده می‌شوذ و به چشم دیده می گردد، افزود: با وجود اینکه رسانه ما بسیار ضعیف است و نمی‌تواند به خوبی واقعیت‌ها را به تصویر بکشد و اطلاع رسانی لازم را انجام دهد اما رویش هایی که اکنون در جهان اسلام شکل گرفته را به وضوح می بینیم‌.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=22465
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.