حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
امام جمعه بیجار:

حجاب مانع ورود بانوان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نیست

  • کد خبر : 24420
  • 17 آذر 1402 - 14:10
حجاب مانع ورود بانوان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نیست
امام جمعه بیجار گفت: طبق آیات و روایات اسلام، بانوان مسلمان با حجاب و عفاف در عرصه‌های مختلف حضور داشتند، حجاب مانع ورود بانوان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی از بیجار، حجت‌الاسلام علی خورشیدی در خطبه‌های نماز جمعه بیجار ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، اظهارداشت: خبطه فدکیه را اگر مطالعه کنید، نقش آفرینی بهترین بانوی اسلام را با حجاب و عفاف کامل می‌بینید که زبان زد همه بزرگان مذاهب اسلامی است.

 

وی افزود: در ابتدای انقلاب اسلامی ایران و زمان حضرت‌امام خمينی(ره) هم بانوان محجبه، با ایمان و بصیر، نقش بسیار اساسی در تربیت فرزندان و پرورش مردان هشت سال دفاع قدس داشتند.

 

خطیب نماز جمعه بیجار گفت:‌حضرت زهرا(س)، نسخه کامل و جامع زنان جهان است، ایشان نشان دادند که با حجاب و رعایت عفاف می‌توان نقش‌آفرینی عظیمی در جامعه داشت.

 

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تاکیدکرد: طوفان الاقصی پایه نظم غرب را سست کرد.

 

حجت‌الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی تاثیر زیادی بر هندسه جهانی گذاشت، شکست غیر قابل ترمیم صهیونیست و قدرت غرب، تنها بخشی از آن است.

 

وی تصریح کرد: رهبری فرمودند نقشه آمریکا و صهیونیست بود که طوفان الاقصی تمام محاسبات را برهم زد و خواب تجزیه و نابودی غزه را بهم‌ریخت.

 

امام جمعه بیجار با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا شعار جهانی شده است، گفت: ایران اسلامی به نقطه‌ایی رسیده که دشمنان هم نادانسته به آن اعتراف می‌کنند.

 

وی افزود: پیشران قدرت نظامی و علمی در همه جهات در حال توسعه است، وزنه اعدالت عمومی در حال سنگین شدن و فراگیر شدن است، بصیرت عموم جامعه در فتنه‌ها افزایش یافته و نتیجه آن مشارکت حداکثر جامعه در صحنه‌های ملی و سیاسی است.

 

حجت‌الاسلام خورشیدی به موضوع حضور پر شور و شعور در مردم در انتخابات هم اشاره کرد و تاکیدکرد: رقابت سالم و عادلانه سبب حضور بیشتر مردم در این صحنه‌ سیاسی و ملی است.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=24420
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.