حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
0
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

جنایات رژیم صهیونیستی، بدون پاسخ نخواهد ماند

  • کد خبر : 32343
  • 21 فروردین 1403 - 12:06
جنایات رژیم صهیونیستی، بدون پاسخ نخواهد ماند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تأکید کرد: هرگونه حرکت نامناسبی که توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگران انجام شود، قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، عباس مقتدایی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، زمان بزن و در رو دیگر تمام شده است و هیچ اقدام دشمن بدون پاسخ نخواهد ماند.

 وی افزود: این یک اصل در دکترین دفاعی نظامی کشور است که هرگونه حرکت نامناسبی که توسط رژیم صهیونیستی، آمریکا و دیگران انجام شود، قطعاً بدون پاسخ نخواهد ماند.

 نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پاسخ‌دادن به این‌گونه اقدامات درگذشته نیز رخ‌داده است و هرگاه که آنها اقدامی انجام داده‌اند، به آن پاسخ داده شده است، اما باید این پاسخی که داده می‌شود، مؤثر واقع شود و برای این منظور باید همه جوانب را در نظر بگیریم و سپس اقدام کنیم.

 وی با اشاره به اختلافات و درگیری‌های زیادی که در مجموعه حکمرانی رژیم صهیونیستی وجود دارد، خاطرنشان کرد: خیزش‌های خیابانی که با این حجم در حال حاضر در کف خیابان‌های آنها است، در جای دیگر نیست.

 مقتدایی با اشاره به اهداف رژیم صهیونیستی در حمله به اماکن دیپلماتیک ایران، تصریح کرد: یکی از اهداف رژیم صهیونیستی این بود که اگر این اقدام را انجام دهند و با ایران وارد جنگ شوند، باعث می‌شود که یک مقدار وحدت و انسجام در بین اسرائیلی‌ها به وجود آید. از طرف دیگر، چون در غزه هم شکست‌خورده و دستاوردی نداشته است، دنبال این هستند که با یک مجموعه بزرگ‌تری درگیری ایجاد کنند و این‌گونه وانمود کنند که فقط با غزه درگیر نیستند، بلکه با یک مجموعه بزرگ‌تری درگیر هستند.

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: واقعیت این است که در هر شرایطی جمهوری اسلامی به این موضوع پاسخ خواهد داد. البته، عجله‌ای برای این کار نداریم و قبل از آنکه عجله‌ای برای پاسخ داشته باشیم، به دنبال این هستیم که با طمأنینه، اقدام مؤثر انجام دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32343
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.