حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
امام جمعه بیجار خطاب به استاندار کردستان:

جناب استاندار، بیجار ۵۰ روز است که بدون فرماندار است

  • کد خبر : 12037
  • 19 خرداد 1402 - 16:00
جناب استاندار، بیجار ۵۰ روز است که بدون فرماندار است
امام جمعه بیجار خطاب به استاندار کردستان با بیان اینکه شهر بیجار بیش از ۵۰ روز است که بدون فرماندار اداره می‌شود، گفت: جناب آقای استاندار چرا برای تعیین تکلیف فرمانداری این شهر تصمیمی نمی‌گیرید؟

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کوردتودی از بیجار، حجت الاسلام علی خورشیدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بیجار، اظهارداشت: در سه خطبه هفته های گذشته نماز جمعه بیجار، خطاب به استاندار در خصوص معارفه فرماندار تذکر دادیم که تکلیف تعیین فرماندار بیجار چه شد!

 

وی با بیان اینکه این چه وضعیتی است که برای شهرستان بیجار درست کرده‌ايد، افزود: جناب استاندار ۵۰ روز است که بیجار فرماندار ندارد.

 

امام جمعه بیجار اظهارداشت: فصل کار و وقت دستورات مستقیم دارد از دست می رود و مردم مظلوم بیجار تنها متضرر می شوند.

 

وی ادامه داد: تمشیت امور فرمانداری بر عهده معاون سیاسی است ولی نمی توان کارهای بزرگ و تصمیمات مهم را بیش از این معطل گذاشت.

 

وی تذکر داد: عده زیادی از خواص و معتمدین بیجاری به دلیل عدم توجه استاندار کردستان به معرفی فرماندار بیجار قصد دارند، بروند درب استانداری کردستان و عده ای هم قصد دارند در تهران درب وزارت کشور تحصن کنند.

 

حجت الاسلام خورشیدی با اشاره به اینکه در رسانه هاهم به عدم انتخاب فرماندار بیجار مطالبی منتشر شده است گفت: بسیاری از تصمیمات شورای تامین شهرستان نیازمند وجود فرماندار و ارائه دستور قاطعانه است که بیش از این غیر قابل تحمل است.

 

وی با اشاره به اینکه تا امروز گقته اند معطل استعلام های مختلف هستیم، گفت: استعلامات بیش از ۶۰ روز دیگر نوبر است، مگر چند ماه باید برای یک استعلام ۲ روزه معطل ماند.

 

امام جمعه بیجار در بخش دیگری از سخنان خود به قدرت آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم اشاره کرد و گفت: موشک هایپرسونیک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در کمتر از ۴۰۰ ثانیه اسرائیل را به جهنم تبدیل می کند.

 

وی با بیان اینکه این اقدام از طرف جمهوری اسلامی ایران به جهان حامل ۲ پیام مهم است، افزود: ابتدا اعلام اینکه وضعیت دفاعی را به تهاجمی صد در صدی تغییر داده است، دفاع منفعلی تمام شد و تهاجم گسترده علیه دشمنان آغاز و تنها به فشاردادن یک ماشه خاتمه خواهد یافت.

حجت‌الاسلام خورشیدی ادامه داد: پیام دوم این افتخار فتاح، به صنایع داخلی و بخصوص خودروسازان است که می تواند به دانش جوان ایرانی و بدون وابستگی و چشم به خارج، چشم حیرت جهان را به خود جلب کرد.

 

وی با اشاره به عدم کیفیت و خدمات خودروهای مونتاژی داخلی گفت: کیفیت کار و تولید را باید از این موشک آموخت که در تحریم صد درصدی، می تواند شگفتی و شکوفایی ایجاد کند.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=12037
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.