حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
0

جمع آوری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک در جشن گلریزان دهگلان

  • کد خبر : 9186
  • 29 فروردین 1402 - 7:27
جمع آوری یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک در جشن گلریزان دهگلان
رئیس دادگستری شهرستان دهگلان از جمع آوری یک میلیارد و 300 میلیون ریال کمک در جشن گلریزان سال جاری دهگلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی کردتودی، مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی شهرستان دهگلان در سالن اجتماعات فرمانداری دهگلان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالقادر افتخاری مهر رئیس دادگستری دهگلان در این مراسم ضمن تأکید بر تأثیر رسانه ها در فرهنگ سازی و آگاه سازی جامعه از تلاش رسانه‌های محلی شهرستان در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان تشکر کرد و اظهارداشت: می توان با تکیه بر رسانه ها از بسیاری آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

رئیس دادگستری شهرستان دهگلان در ادامه بر لزوم حمایت خیرین از خانواده زندانیان اشاره و ادامه داد: گاها یک زندانی برای قرض و بدهکاری کمتر از یک میلیون تومان و یا بیشتر پشت میله های زندان است و این امر می طلبد در این زمینه خیرین و ریش سفیدان شهرستان به میدان آمده و زمینه آزادی زندانیان را فراهم کنند.

محمد خسروی رئیس ستاد دیه استان کردستان هم در ادامه به حضور خیرین برای آزادی زندانیان اشاره و اضافه نمود: با حضور خیرین در این امر زمینه آزادی و گاها اشتغال بسیاری از زندانیان در استان کردستان مهیا شده است و این استان در زمینه حضور خیرین از استان های پیشرو کشور است.

اسدالله قادرمرزی مدیر عامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان دهگلان به حمایت انجمن از خانواده ۵۴ زندانی شهرستان اشاره و بیان داشت: کمک ها حتی اگر هم ناچیز باشد باز به تداوم حمایت ما از زندانیان کمک خواهد کرد

وی اضافه کرد: ما با همین کمک ها، پارسال سه زندانی را آزاد و با کمک های انجام شده از تمام خانواده های تحت پوشش حمایت کردیم.

قادرمرزی مدیر عامل انجمن در حمایت از خانواده زندانیان دهگلان در پایان مراسم از جمع آوری یک میلیارد و سیصد میلیون ریال کمک برای آزادی زندانیان در جشن گلریزان امسال خبر داد و افزود: این کمک ها به حساب دیه استان واریز و با حمایت های این ستاد زمینه آزادی چندین نفر از زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان فراهم خواهد شد.

قادرمرزی در پایان افزود: در حال حاضر ۱۴ زندانی دهگلانی چشم به راه سخاوت خیرین هستند که مبلغی حدود ۱۸ میلیارد ریال بدهی دارند، امیدواریم با این مبلغ و کمک ستاد دیه تعدادی از این زندانیان را آزاد کنیم.

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=9186
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.