حدیث روز

  • امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 29 April - 2024
1
مسئول انجمن خیرین سلامت مریوان خبر داد:

جمع‌آوری کمک ۶۵۰ میلیون تومانی توسط خیرین سلامت

  • کد خبر : 32130
  • 20 فروردین 1403 - 8:48
جمع‌آوری کمک ۶۵۰ میلیون تومانی توسط خیرین سلامت
مسئول انجمن خیرین سلامت مریوان گفت: مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از طرف مجمع خیرین سلامت مریوان اهدا و خیر دیگری امورات ساخت ارتقای آی‌سی‌یو (ICU) بیمارستان بوعلی این شهرستان را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «کردتودی»، همایش هم‌اندیشی مجمع خیرین سلامت شهرستان مریوان همراه با ضیافت افطاری با حضور فرماندار، امام‌جمعه، فرمانده سپاه، مسئولان شهرستانی و جمعی از خیرین خوشنام این شهرستان شامگاه یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳در هتل زریوار برگزار شد.

هوشنگ پیرفلاح مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مریوان در این همایش خاطرنشان کرد: این مراسم که با حضور خیرین و مسئولین شهرستان مریوان برگزار شد در جهت این است که همیشه خیرین در زمینه بهداشت و درمان واقعاً همراه و همگام بودند.

وی در ادامه افزود: امروز دوباره آمده‌ایم با این عزیزان در جاهایی که واقعاً مشکل داریم و نمی‌توانیم خدمات را به نحو شایسته انجام بدهیم یک پیمان مجدد ببندیم و اینکه خیرین در ارائه خدمات بهتر بیایند و کمک‌حال ما باشند و به ما کمک کنند که مردم مریوان شایسته خدمات بهتر هستند.

مجمع خیرین سلامت مریوان در حوزه‌های مختلف پزشکی حضور فعالی داشته‌اند

امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم خاطرنشان کرد: مجمع خیرین سلامت در شهرستان مریوان از سالیان گذشته در حوزه‌های مختلف: ساخت، احداث و تجهیزات پزشکی حضور فعالی داشته و توانسته است خدمات شایسته‌ای را به مردم این شهرستان ارائه نماید.

کریمیان در خطاب به خیرین شهرستان مریوان در این همایش گفت: امروزه نیازمند حضور گرم خیرین هستیم باتوجه‌به اینکه مجمع خیرین همانند یک نرم‌افزار، یک فناوری اجتماعی و یک میان‌بر برای رفع مشکلات مردم علی‌الخصوص در حوزه سلامت است که کمکی به حال بیماران در زمینه تجهیزات پزشکی است و نیز سخت‌افزاری است که به احداث بناهای موردنیاز بیمارستانی به‌شدت نیاز دارد.

وی با اشاره به نام‌گذاری سال ۱۴۰۳ سال تولید و مشارکت مردمی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) گفت: در واقع امسال فرصتی است که مردم و خیرین شهرستان مریوان بتوانند در این حوزه حضور فعالی داشته باشند.

جمع‌آوری کمک ۶۵۰ میلیون تومانی توسط خیرین سلامت

سید عمر باختر مسئول انجمن خیرین سلامت شهرستان مریوان در این مراسم اظهار کرد: امشب از جانب مجمع خیرین سلامت مریوان مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت احداث پایگاه امداد و نجات این شهرستان پول نقد جمع‌آوری شد و نیز یک قطعه زمین به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان از جانب یک خیر واگذار شد؛ یعنی در کل مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان از طرف مجمع خیرین سلامت مریوان اهدا شد و خیر دیگری امورات ساخت ارتقای آی‌سی‌یو (ICU) بیمارستان بوعلی این شهرستان را برعهده گرفت.

انتهای خبر /

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=32130
  • ارسال توسط : m j

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.