حدیث روز

  • امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س):

جشن یاس نبوی در سنندج برگزار می‌شود

  • کد خبر : 4789
  • 20 دی 1401 - 12:26
جشن یاس نبوی در سنندج برگزار می‌شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن جشن یاس نبوی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار کُردتودی، علی اصغر دریایی، در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: به مناسبت و میمنت ولادت اُسوه زنان جهان حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن و مادر ویژه برنامه‌ای فرهنگی و هنری با همکاری و هم افزایی انجمن‌ها و تعدادی از ادارات و سازمان‌های سطح استان روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه سال جاری در محل مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: جشن یاس نبوی با محتوای اجرای موسیقی سنتی، دف نوازی و پخش نماهنگ و فیلم کوتاه ساعت ۱۰ روز پنجشنبه میزبان مردم شهر سنندج به ویژه بانوان خواهد بود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی ضمن دعوت از بانوان شهر سنندج اضافه کرد: با همکاری انجمن موسیقی استان کردستان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراسم ویژه‌ای به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) با شعار زن-عفت- افتخار تقدیم همه بانوان استان کردستان خواهد شد.

وی ضمن قدردانی از همه فعالان و هنرمندان عرصه موسیقی کردستان به ویژه گروه موسیقی بانوان شهر سنندج عنوان کرد: گروه موسیقی بانوان شهر سنندج با اجرای موسیقی سنتی در این برنامه هنرنمایی خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: قدردانی و تجلیل از تعدادی از بانوان نمونه کارآفرین و شاغل عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی همراه با انتقال تجربه موفق زن کارآفرین نیز از برنامه‌های اصلی این جشن است.

وی ضمن قدردانی از بانوان هنرمند و فعال عرصه رسانه و قرآن و مسجد خاطرنشان کرد: بانوان و زنان به عنوان نیمی از جامعه با رسالتی بسیار بزرگ در جامعه هم از جهت هنرنمایی در عرصه فرهنگ، هنر و رسانه و هم از جهت همسرداری و هدایت خانواده دارند، وظیفه ماست در مناسبت‌های مختلف از این بانوان و زنان کارآفرین در عرصه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالان قرآنی تجلیل و هراز چندگاهی زنان نمونه کارآفرین را به جامعه به عنوان اسوه‌های تلاش، اخلاق و رفتار معرفی نماییم.

وی دیگر برنامه‌های این جشن را اینچنین تشریح نمود: رونمایی از تابلوی قرارگاه فرهنگی اجتماعی توانمندسازی زنان کردستان با حضور مقامات و زنان فعال عرصه‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این جشن قلمداد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://kordtoday.com/?p=4789
  • ارسال توسط : m j

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.